· · Коментара: 0
Партнер

Одговара захтевима и мале привреде и веће породице: На наше тржиште стигао вредан радник на четири точка

„Опел комбо лајф Н1“ је скројен тако да се лако употребљава за све потребе породице.

Opel-Combo-Life-501972.jpg

Мукама малих привредника је дошао крај бар када су у питању превозна средства.Јер, ако до сада лепшу половину није могао увече да изведе, рецимо до биоскопа, позоришта у возилу које му је преко дана помагало у обављању привредне активности, сада мође да одахне.

У понуди на српском тржишту је нови,вредан „радник“ на четири точка, који се лако употребљава и за остале потребе породице.

Наиме, компанија „Опел“ је на нашем тржишту понудила овај „комбо лајф“ али сада са „Н1!" Хомологацијом – што значи да му је првенствена намена она која иначе, по номенклатури, имају лака привредна возила. Али, са опремом, дизајном „способан“ је и да одговори на онај други задатак који смо поменули на почетку текста – превоз до позоришта.

Са напредним безбедносним системима и економичним моторима ово вишенамеско возило је подигло лествицу техничких амбиција у овом сегменту.

Пета генерација модела „комбо“ је право чудо што се тиче пространости. Препун је иновација које готово све чине могућим. Има пет седишта и товарни простор од 0.9 до 2.5м3. Возило је опремљено технологијама и системима возачке асистенције, добро познатим из Ц и СУВ сегмента, попут упозорења на поспаност возача, аутоматског кочења у хитним ситуацијама са препознавањем пешака, задње камере која из птичје перспективе покрива 180°, „хед-ап“ дисплеја, „Intellgrip“ система.

Прочитајте још: Наруџбине већ почеле: Огромно интересовање за "Тојотину" љуту папричицу (Фото/Видео)

Ту је и аутоматски темпомат који прилагођава брзину возила у односу на возило испред, уколико је то потребно, а такозвано „опелово око“ предња камера, позната из „Опелових“ бестселера попут „астре“, „корсе“ и „моке X“, процесуира различите податке, формирајући на тај начин базу за системе возачке асистенције, као што су препознавање саобраћајних знакова и асистенција при одржавању возне траке.
 Мало ремек-дело дигиталне повезаности у виду „Епл кер плеја“ и „Андроид ауто“ функција, компатибилних са инфо-забавним системима које одликују капацитивни колор екрани осетљиви на додир, дијагонале до осам инча.

Са много прилагодљивог простора, премијум комфором и безбедносним функцијама, „комбо лајф“  вожњу чини безбеднијом, а путовање удобнијим и као такав представља савршену подршку и породици и послу који водите – каже се у саопштењу „Опела“ достављеног „Новостима“.

Поврх свега, пријатан је за око, захваљујући одважним пропорцијама и савршеним линијама, као и карактеристичним „Опеловим“ криластим ЛЕД светлима за дневну вожњу, који му заједно дају снажну и робусну појаву.

На возило хомологације „Н1“ не плаћа се ПДВ па је цена овог универзалног аутомобила14.630 евра.

Фото:Промо

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.