· · Коментара: 0
Посртање

Да ли је ово почетак краја аутомобилских гиганата?

Међу 100 највреднијих брендова на свету само "Тојота", "БМW" и "Мерцедес" из ауто-индустрије

1593614029_toyota-corolla-2019-3.jpg
Фото:"Тојота"

Упркос корони, кризи светске економије, 100 највећих светских брендова је повећало своју вредност, према истраживању познате компаније Кантар. Тих 100 брендова је достигло вредност од фантастичних пет трилиона долара што је еквивалент годишњем БДП Јапана!

Фото:"Тојота"

Од 2006. када је вредност била један трилион раст најмоћнијих је незаустављив!

Прочитајте још:Ово је тренутно једини комби за који ћете од државе добити 5.000 ЕВРА

Први по вредности бренда је "Амазон" који је забележио раст од невероватних 32 одсто па сада вреди 415,9 милијарди долара! Други је "Епл"чији раст је износио 14 одсто на годишњем нивоу и који сада вреди 352,3 милијарде долара. Трећи је "Мајкрософт" са растом од 30 одсто и достигнутом вредношћу од 326,5 милијарди долара.

Фото:"БМW"

Чини се да је време аутомобилских гиганата, који продају десетак милиона возила годишње, баш уздрмала корона.Тако се међу 1000 највећих налазе само три из ове аутомобилске гране, а само један је забележио раст.

Најбоље рангирана је јапанска "Тојота" на 48. месту али је изгубила вредност за 3,0 одсто!

Прочитајте још:Нова "сеат атека" ће уместо вас скидати и лед са шофершајбне (ФОТО/ВИДЕО)

Немачки тандем "БМW" и "Мерцедес" је задржао позицију међу 100 величанствених. "Мерцедес" је изгубио девет одсто вредности и сада су 56. на листи док је "БМW" изгубио чак 14 одсто вредности и сада је на 61. месту!

Једини бренд, из аутомобилске индустрије, који је увећао вредност је "Тесла" са растом од 22 одсто и који је четврти аутомобилски бренд на свету али изван 100 највећих.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.