· · Коментара: 0
СИЛОВИТО

И са мањим мотором "тојота ГР супра" оправдала очекивања (Фото)

Поред В6 3.0 агрегата у јапанског спортисту уграђује се и 2.0 литарски са четири цилиндра

tojota-GR-supra-naslovna.jpg
Фото: "Тојота"

Нови 2.0 литарски мотор је сада у понуди  "тојоте ГР супре" која се раније, по први пут у Европи, појавила са 3.0 литарским мотором. И са овим агрегатом " ГР супра" је сачувала све своје квалитете као спортски аутомобил. Динамичке карактеристике су чак и боље у неким сегментима јер је смањена маса возила за 100 килограма.

Прочитајте још: Како да, кад пазарите половњак, не купите "мачку у џаку"?

Нови 2.0 литарски мотор са четири цилиндра, опремљен турбином, је компактињи, лакши за поменутих 100 килограма  од вечег тролитарског, па то омогућује да се шасија другачије балансира за још оштрије маневрисање. Мањи мотор се смешта ближе центру аутомобила, проиближавајући се идеалном балансу напред/назад и дајући боље инерционе карактеристике. 

Фото:"Тојота"

Иако има "само" 258 "коњских снага" уз помоћ сјајних 400 нм обртног момента доступног у широком распону обртаја мотора, уз аутоматску трансмисију од осам степени "ЗФ", овај агрегат омогућава "тојоти ГР супра" да постиже заиста врхунске резултате.

Прочитајте још: Одузима дах: Само 100 срећника ће моћи да ужива у чарима ове "Хонде" (Фото,Видео)

Од нула до 100 километара на час "тојота ГР супра 2.0" стиже за 5,2 секунде, док је максимална брзина потпуно иста као код возила са снажнијим мотором - електронски ограничених 250 километара на час. Потрошња се креће у просеку од 5,9 до 6,2 литра на 100 километара.

Фото:"Тојота"

Цена "тојоте ГР супре" с 2.0 мотором је око 40.000 долара, наравно у зависности од тржишта и пакета опреме. Производња ове верзије јапанског спортисте, првог возила које је за глобално тржиште развила "Тојота Гозо рејсинг" почела је у јануару, а први купци у Европи су обрадовани испоруком крајем марта.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.