· · Коментара: 0
Улагање

Јапанци ће штедљиви мотор правити у Пољској и већ су уложили МИЛИЈАРДУ ЕВРА!

Нови "Тојотин" бензински агрегат са три цилиндра и 1,5 литара троши 20 одсто мање горива

yaris-mte-2020-dynamics-22.jpg
Фото:Тојота"Тојота"

„Тојота“ ће свој нови 1,5 литарски бензионски мотор који може да се уграђује и у хибридна возила правити у Пољској!

Наиме, „Тојота мотор мануфактуринг Пољска“ (ТММП), у граду Јелц-Ласковице, започела је производњу најновије генерације 1,5-литарског бензинског мотора који је конструиран у оквиру Тојотине нове глобалне архитектуре (ТНГА). Овај савремени 1,5-литарски, 3-цилиндрични мотор, под именом „Динамиц форс инџин“, млађи је брат 2,0-литарског агрегата који се већ производи у истој фабрици од септембра прошле године.

Фото:"Тојота"

Нови мотор намењен је новој генерацији Тојоте јарис (чија производња ускоро креће у Француској, као и недавно представљеном „јарису крос“ - новом компактном СУВ-у у сегменту Б. Конструиране су потпуно нове производне линије за ТНГА с циљем аутоматизације неких процеса, повећања ефикасности и производних капацитета, као и побољшања ергономије. 

Прочитајте још: Провозајте се са нама у новом "бугати широну пур спорту"(ВИДЕО)

Овај 1,5-литарски мотор одличан је пример напредне конструкције. Троцилиндрични бензинац са закретом брегастог вратила, ради према Аткинсоновом циклусу остварујући до 40 одсто топлотне ефикасности, омогућавајући тако смањење потрошње горива и емисије ЦО2 за 20 одсто у поређењу с претходном генерацијом „јариса,“ уз истовремено повећање перформанси за 15 одсто Тај мотор је могуће уградити у конвенционална, као и хибридна електрична возила. С обзиром на то да су потпуно хибридна возила представљала 52 одсто продаје Тојоте у Европи током 2019. године, постоји јасан пораст потражње за хибридном електричном технологијом по приступачним ценама и уз ниску штетну емисију.

Фото:"Тојота"

Задржавајући фокус на будућност електрификоване мобилности, Тојота мотор Европа  наставља да улаже у европску производњу електрификованих погонских склопова у својим фабрикама у Пољској.

Прочитајте још:Погледајте како нову "Тојоту" тестира маестрални Фернандо Алонсо (ВИДЕО)

Поред 2,0-литарског мотора за ТНГА који је раније споменут, сестринска пољска фабрика у Валбричу већ је најавила почетак производње новог е-ЦВТ мењача за 2021. годину. Тиме је укупно улагање у оба ТММП погона премашило милијарду евра, при чему је створено готово .3000 радних места у Пољској. 

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.