· · Коментара: 0
ФИНАЛЕ ИЗБОРА

Пет кандидата за Ауто године у Србији 2020.

Новинарски жири бира између "рено клија", "пежоа 208", " опел корсе""фолксвагена Т-кроса", "мерцедеса - Е класе хибрид Д"

autogodine-srbija-2020-4.jpg
Фото:ААН

Традиционални Избор српског аутомобила године 2020. који бира Асоцијација аутомобилских новинара Србије улази у завршну фазу.

Пет финалиста, кандидата за ову престижну титулу, било је протеклог викенда на једном од последњих тестова новинарског жирија а за локацију је изабрана "база" у Неменикућама на Космају.

Фото:ААН

Специјализовани новинари су имали прилику да испробају возила на ауто-путу, магистралном и брдско-планиском друму али и у затвореној вожњи на полигону.

 

Прочитајте још: Аутомобил који није на продају и НЕМА ЦЕНУ: Има их само 4 на свету, а онда се зачуло РЕЖАЊЕ "ЉУТЕ МАШИНЕ" (ФОТО)

 

- И ове године кандидати су веома изједначени па жири неће имати ни мало лак посао. Следи сабирање утисака, оцена кандидата да би уочи Сајма аутомобила у Београду, који почиње 19. марта, жири требало да донесе коначну одлуку - каже председник овогодишњег жирија Александар Туцаковић.

Фото:ААН

ири ће ове године, поред Аутомнобила године, прогласити и еколошко возило 2020. као и награду за најбољег "пи-ара" у нашој ауто-индустрији. Биће додељена и специјална награда "Иван Катунац" за најбољи текст и фотографију из области ауто-индустрије.

Овогдишњи жири чине Александар Туцаковић, председник (РТС), Драган Милутиновић председник Асоцијације аутомобилских новинара (РТС), Петар Живковић генерални секретар Асоцијације ("Новости"), Младен Радуловић (Курир), Александар Угљешић (Д-моушн), Владица Шљивић (Плам рејс) и Миљан Терзић (Ауто Билд).

Титулу је прошле године освојио "пежо 508".

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.