· · Коментара: 0
ПРВА ВОЖЊА

Стигао нови теренац: "Пежо 2008" задржао само старо име (ФОТО)

Екипа "Новости" је испробала нови адут француске компаније на релацији од Београда до Лепенског Вира

PEZO-2008-LEPENSKI-VIR-0.jpg

На тржиште Србије стигао је нови теренац француске компаније "Пежо". Име, добро познато - "2008" ,али је по свему осталом овај аутомобил потпуно другачији од претходних модела!

Прочитајте још: Румунска "Дачија" прави јефтини електромобил

Колико је "Пежо" успео у науму да и у овом сегменту средњих СУВ возила, задржи препознатљив правац настао са моделима "3008" (који је овенчан титулом аутомобила године у Европи и Србији пре две године), и коју је наставио сјајним моделом "508" (Аутомобил године у Србији 2019.) и новом "208-цом" (недавно понела титулу Европски аутомобил године 2020.) екипа "Новости" је имала прилику да се увери на једнодневној тест вожњи од Београда до Лепенског Вира и назад.

Нови адут "Пежоа" је спољашним дизајном доста подсетио на један од најлепших СУВ возила која су се појавила последњих десетак година -  "пежо 3008". Није то више типични "кросовер" не само по техничким карактеристикама већ је и по димензијама отишао пар корака даље.

У односу на претходни модел, дужи је за 14 цм, нижи 2,0 цм и шири 3,0 цм. На тих 4.3 метара дужине инжењери "Пежоа" су успели да повећају међуосовинско растојање за 7,0 цм и да пртљажник увећају за 10 литара. Знатно већа пространост задње клупе добијена је са садашњим међуосовинским растојањем од 2.6 метара.

ови "пежо 2008" користи нову "ЕМП1 ЦМП" платформу која нуди већу стилску слободу свим моделима групације који се на њој производе (Б, Ц и СУВ сегмент),смањује тежину возила коришћењем материјала високих перформанси, самим тим и емисију ЦО2,пружа бољу аеродинамику, чиме се смањила емисија ЦО2 за 1.5 грама по километру,побољшава акустичну удобност ефикасним решењима изолације буке на каросерији и редуковане вибрације коришћењем акрилних материјала у поду.

Дизајн, као један од два кључна стуба стратегије бренда захваљујући којој последњих година "Пежо" бележи сјајне резултате, дефинитивно је карактеристика која га одваја од конкуренције. Робусног стила, са великим точковима и са препознатљвим ЛЕД светлосним потписом, нови "2008" већ на први поглед оставља утисак елегантног и квалитеног аутомобила.

 

Са идејом да додатно нагласи потпуно нови дизајн, поред стандардне понуде креиране су и нове боје црвена "елиxир", плава "вертиго" трослојна боја и наранџаста "фусион" ,нова боја ексклузивно направљена за "2008".

Други али не мање важан стуб успешне стратегије јесу технолошке иновације. Већ добро познати "и-цоцкпит" је сада обогаћен и јединственом "3Д" инструмент таблом, "ХД" екраном осетљивим на додир од 10 инча , бежичним пуњачем мобилних телефона и са још много нових опционала.

Прочитајте још: Наставља да поставља трендове: Стигао нови "нисан џук" крцат технологијама

Са жељом да сигурност свих учесника у саобраћају подигну на највиши ниво, у "Пежоу" су се побирнули да нови "2008" има активне и пасивне системе за помоћ у вожњи који су до сада били резервисани за моделе вишег сегмента, тако да их сада у понуди има укупно 11!

Када су у питању мотори доступни су бензински : 1.2 "ПуреТецх" 100 КС - мануелни мењач са 6 брзина 1.2 "ПуреТецх" 130 КС - мануелни мењач са 6 брзина и аутоматски са 8 брзина 1.2 "ПуреТецх" 155 КС - аутоматски мењач са осам брзина и  дизел мотори 1.5 "БлуеХДи" 102 КС , мануелни мењач са 6 брзина 1.5 "БлуеХДи" 130 КС , аутоматски мењач са осам брзина

Са званичним почетком продаје у Србији објављене су и цене за најновији СУВ, тако да модел са 1.2 "Пуретецх" мотором и 100 КС кошта 17.490 евра у "Ацтиве" пакету.

Први утисци из вожње су више него повољни.Аутомобил је тих, мотори које смо испробали (причекаћемо да стигне и електрична верзија (имаће аутомомију већу од 310 км) и мењачи су тачно онакви какви и очекујете да буду "код Пежоа", на виши степеник је подигнут комфор, има обиља места и напред и позади.Потрошња се кретала близу фабричких норми, свио системи који служе за асистенцију возачу само доприносе да општи утисак када изађете из новог теренца "Пежиоа" буду више него повољни.

ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ

  • ДУЖИНА: 4.300 мм
  • ШИРИНА: 1.550 мм
  • ВИСИНА: 1.550 мм
  • МЕђУОСОВИНСКО РАСТОЈАЊЕ: 2.605 мм
  • ПРТЉАЖНИК: 434 /1.437 лит.
  • РЕЗЕРВОАР: 44 лит.

 

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.