· · Коментара: 0
На струју

"Опел" почиње продају електричног комбија!

Цена у Немачкој 35.600 евра без субвенција које у Србији износе 5.000 евра

1595420348_Opel-Vivaro-e-512253.jpg
Фото:"Опел"

Сви који сматрају да ће куповина електричног комби возила бити пун погодак јер ће знатно смањити трошкове превоза, обрадовани су информацијом која је стигла из Немачке.

Наиме, "Опел" је почео да прима наруџбине за нови, електрични "виваро-е", са ценама од 35.650 евра (све цене у Немачкој, без ПДВ-а) - без локално важећих бонуса. То је знатно мање него што коштају много мања путничка возила из категорије градских возила!

То је лепа вест и за наше купце јер држава Србија куповину електричних возила субвенционише са 5.000 евра. Наравно, сачекаћемо и званичне информације о почетку продаје и ценама за наше тржиште, али то ће свакако бити у бллиској будућности јер ће се прве испоруке у домицилној земљи обавити ове године. 

Фото:"Опел"

Купци "опел виваро-е" могу да бирају између две величине литијум-јонске батерије, у зависности од властитих потреба: са 75кWх до 330 км или за оне који имају мање интензивно свакодневно коришћење  возила, са 50кWх и дометом до 230 километара.

- "Виваро е" је "Опелово" прво електрификовано лако комерцијално возило- каже Андреас Марк, шеф "Опела Немачка" - Независно о величини батерије, наш нови комби увек превози робу од врата до врата без емисије штетних гасова.

Прочитајте још: Веровали или не нову - "фијат страду" рекламира ЕЛВИС! (ВИДЕО)

Ово возило одликује носивост до 1.275 кг, што је скоро исто колико и 2.0-литарска дизел верзија "карго С" (максимална носивост 1.405 кг). Е-комби је такође једино електрификовано возило произвођача аутомобила које се испоручује са прикључком за приколицу који омогућава максимални вучни капацитет од 1.000 кг.

Фото:"Опел"

У понуди су три дужине - 4,6 метара (С), 4,95м (М) и 5,30м (Л) - и неколико верзија, укључујући  ван, комби, ван са продуженом кабином и кабина са платформом. Већина верзија  висока је само 1,90 м и због тога може ући у подземни паркинг. Опционо је доступан широк спектар асистенцијских система и напредних технологија, укључујући камеру за гледање уназад 180 степени и мултимедијске забаве. Корисне карактеристике као што су клизна врата са сензорима и "ФлеxЦарго" пружају додатну функцију.
Електронски регулисана максимална брзина од 130 км/х омогућава брзину за аутопут, истовремено чувајући електрични домет. Софистицирани регенеративни систем кочења, који враћа енергију произведену при кочењу или успоравању, додатно повећава ефикасност.

Фото:"Опел"

Батерија која се налази испод пртљажника додатно снижава тежиште, што користи у кривинама и даје му стабилност при удару бочног ветра чак и када је потпуно напуњен, а истовремено доприноси већем задовољству у вожњи. 

"Виваро-е" је једноставно пунити колико и користити. Преко зидне кутије, брзог пуњача или чак кабла за пуњење из кућне утичнице ако је потребно, сваки Виваро-е спреман је за разне могућности пуњења.

Прочитајте још:Рођен нови ауто-гигант "Стелантис"!

Користећи јавну станицу за пуњење од 100кW ДЦ, пуњење 50кWх батерије до 80 одсто стања напуњености траје око 30 минута (око 45 минута за батерију од 75кWх). Опел нуди уграђене пуњаче који осигуравају да су времена пуњења што краћа и да батерија (покривена осмогодишњим / 160.000км гаранцијом) има дуг век.

ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.