· · Коментара: 0
Драгуљ

Врло вероватно ће неки нови Џејмс Бонд возити ОВАЈ аутомобил! (ФОТО)

Завирили смо уместо вас у фабрику где је "Астон Мартин" почео производњу свог првог теренскг возила "ДБX"

1594644262_Aston_Martin_DBX_in_the_Middle_East_39-JPG.jpg
Фото:"Астон Мартин"

Готово је! Теренци, СУВ возила су однела дефинитивну победу у борби за трон у ауто-индустрији! Јер, после "Ролс-Ројса", "Бентлија", још једна "институција"  је поклекла и направила СУВ возило!

Чувени "Астон Мартин" није одолео искушењима модерног доба, па је после елегантних, ванвременских лимузина, ваљда притеран одлучном командом његовог величанства долара, решио да направи свој теренац.

Прочитајте још:Пре тачно 50 година направљен је "најпожељнији теренац на свету"(ФОТО/ВИДЕО)

Први "Астон Мартин" са ознаком "ДБX" сишао је са производних трака. Како је,  наравно "Астон Мартин" једно од најомиљенијих возила Џемса Бонда, можда и "007" у неком будућем филму, најезди у овом возилу.

Први "ДБX" (Фото:"Асрон Мартин")

Додуше, није јуче "Астон Мартин" решио да прави СУВ. Најавио је то пре 4-5 година, а како ће изгледати видели смо крајем прошле године, а ових дана је почела и производња у фабрици ове компаније у Велсу.

Наравно "све пршти" од луксуза, а како и не би када најефтинија варијанта кошта око 190.000 долара?
Под хаубом је мотор од 4,0 литара радне запремине са два турбо пуњача и осам цилиндара у В распореду. То је мотор који је иначе конструисао "Мерцедес-Бенц" и дељење "АМГ".

Прочитајте још: Погледајте којих 10 аутомобила највише купују Европљани!

Зато и не чуди да је способан, без обзира на габарите, да до стотке из места стигне за 4,5 секунди. Максимална брзина је 291 километара на час што је заиста за "капу доле" јер ово је ипак, теренско возило.
Све то је могуће кад "АМГ" бисер испоручује завидних 550 КС што уз 700 нм гарантује савршено уживање. Аутоматски мењач има девет степени преноса и снагу испоручује на све точкове.
О расподели те силе, наравно, бригу води компјутер.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.