· · Коментара: 0
Мишићавко

Чувени "Бентли" подмладио свој први СУВ "бантјагу"

Није се штедело ни на снази ни на луксузу, како се и очекује од овг бренда

1593695841_BENTLI--B-ANTJAGA--2.jpg
Фото:"Бентли"

Први СУВ чувеног бренда "Бентли" лепо на тржишту прихваћени "бантјага" доживео је и свој "фејслифтинг". Ово затезање бора је, како наводе у "Бентлију" више учињено са намером да се "бантјага" приближи новим визуелном идентитету бренда који је представљен на новом "континенталу ГТ" и "флајинг спуру" него што је било неопходно "усклађивање" са новим модним трендовима у ауто индустрији.

Фото:"Бентли"

Нова је, знатно је и већа, предња решетка на маски хладњака, другачији је облик светлосних група. Назад је "бантјага" поред новог облика светлосних група добио и нови дизајн завршетка ауспуха, али је и најуочљивија промена места за регистраску таблицу која ће убудуће бити накачена за браник.

Прочитајте још;Као принцеза на зрну грашка "пиканто" има седам јастука!

Унутра је и даље све луксузно и другачије од ривала. Једноставно "Бентли" мора да увек буде "Бентли". Потпуно је другачија командна табла на којој сада доминира тач-скрин екран од 10,9 инча који је срце инфотејтмент ситема најновије генерације. Нове су и облоге на вратима, другчија ручица мењача...

Фото:"Бентли"

Конфигурација седишта је таква да купац може захтевати модел са четири, пет или чак седам седишта!

Прочитајте још:Нова "кија рио" ће препознавати пешаке и бициклисте (ФОТО/ВИДЕО)

Под хаубом се налази сјајни агрегат од 4,0 литара радне запремине са осам цилиндара у "В" распореду и који располаже са респектабилних 542 "коња". Уз ту моћну ергелу следује и "камионски" обртни момент од 779 нм.

Следеће године, најављено је из ове компаније "бантјага" ће добити још снажнији В12 мотор а у плану је и плаг-ин хибридна верзија.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.