Из Баварске стиже друмска крстарица на два точка никад заводљивија (Фото)
„БМВ“ представио модел „Р 18“ који наставља правцем започетим још пре 80 година
Неке ствари вреди чекати, То је и случај са новим двоточкашем који стиже из Баварске.
„БМВ моторад“ је представио дугоочекивани мотоцикл „Р 18“ који ову компанију уводи у сегмент “крузера". Као ниједан „БМВ“ мотоцикл пре њега, овај модел је у потпуности у складу са традицијом историјских „бе-ем-ових“ мотоцикала и технички и по питању стилског дизајна.
Дизајном и изгледом, нови модел наставља „БМW моторад“ традицију и легендарни „БМВ Р 5“, модел који се налазио у производњи пре више од 80 година, преусмеравајуц́и фокус назад на основне мотоциклистичке елементе: једноставност, без прекомерне технологије и боксер мотор као епицентар уживања у вожњи, у комбинацији са "добрим вибрацијама“.
У наслеђе је добио и класичан округли дизајн инструмент табле са уграђеним дисплејем.
Тежак је 345 кг, а максималних 91 КС испоручује при 4.750 обртаја у минуту. Одликује га такозвани “биг боксер" агрегат који има највећи капацитет двоцилиндричног боксер агрегата икада коришћеног у серијској производњи, чак 1.802 кубика, по чему је и добио назив „Р 18“. Поседује квачило и мењач са шест брзина, а финални пренос је преко кардана.
Прочитајте још: Да ли знате како је настао и шта значи лого BMW?
Овај мотоцикл маестрално преноси стил икона прошлих времена и задржава “чист" дизајн инспирисан класицима. Поседује детаље легендарних боксер мотора из 1936. године као што су двоструки цевасти рам, карактеристичан облик резервоара и видљиво карданско вратило. Наследио је и традиционално ваздушно хлађење.
Иако минималистичког изгледа опремљен је најсавременијом опремом и системима. У стандардној опреми поседује „АСЦ“ систем стабилности, “хил старт контрол" систем за полазак на узбрдици, као и „МСР“ систем који контролише кочење мотором. Кочиони систем се састоји од двоструких дискова напред и једноструких позади, оба са четвороклипним кочионим чељустима. Предњи амортизери су пречника 49 мм, са ходом од 120 мм, док је ход задњих 90 мм.
Оно што овај мотоцикл додатно издваја од осталих модела из истог сегмента јесу и три различита мода вожње “рејн", “рол" и “рок" која се могу прилагођавати индивидуалним жељама возача. Позиција седења је усправна и условљена ногоступима који су постављени на средини, иза цилиндара, што је одлика „БМВ“ модела.
Нови модел ће се наћи у понуди као ексклузивни „фрст едишн“, одмах након лансирања, са великим бројем опција индивидуализације.
Фото:Промо