· · Коментара: 0
Пионир

"Ланча ламбда" је оставила неизбрисив траг у ауто-индустрији

Ово је прво аутомобил са независним вешањем и шасијом из једног комада

1594815204_lancija-lambda-3.jpg
Фото:"ФЦА"

Италијански бренд "Ланча" нажалост, не заузима сада место које би му требало да припада. Одувек су то била возила особена, можна, надахнута, својствена. Сада, "ланча" под окриљем групације "Фијат-Крајслер аутомобили" тавори, а производи се само један модел "ипсилон" у Пољској.

Фото:"ФЦА"

А модела са којима је "Ланча" стекла незаборавну репутацију било је на претек. Овог пута вам представљамо "ланчу ламбаду" модел који се производио од 1922. до 1931, у неколико верзија.

Прочитајте још:Да ли знате који ауто Џереми Кларксон сматра НАЈЛЕПШИМ свих времена?(ФОТО/ВИДЕО)

Био је то веома иновативан ауто који је први имао шасију из једног дела али и први икада са независним вешањем.

Генијални Виженцо Ланча је чак измислио и амортизере па је ауто имао и изврсне кочнице на свим точковима.

Укупно је произведено 11.200 "ламбди" у девет серија.

Фото:"ФЦА"

Уграђивана су чак три мотора. Сви са четири цилиндра.Први са 2.121 ццм и 49 КС, сруди 2.375 ццм и 59 КС и трежи са 2.568 кубика и 69 "коња", Мењачи су имали три или четири степена преноса.

Прочитајте још: Аутомобил који није на продају , а онда се зачуло РЕЖАЊЕ "ЉУТЕ МАШИНЕ" (ФОТО/ВИДЕО)
Аутомобили који су имали међуосовинско растојање од 310 цм нили су и веома брзи за своје време па су моглида јурну и до 120 километара на час.

ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.