· · Коментара: 0
Заокрет

Тотални опозив возила са класичном моторима: Све на струју!

"Кија" објавила план "С" до 2025. и намеру да постане лидер у индустрији уз улагање од 25 милијарди долара

kija-soul.jpg
Фото:"Кија"
Јужнокорејски аутомобилски гигант "Кија" је објавио "План С", пословну стратегију до 2025. године  
намењену прогресивном успостављању водећег положаја у аутомобилској индустрији будућности, која укључује електрификацију, услуге мобилности, повезивост и аутономност возила. За ову стратегију намењено је улагање од 25 милијарди долара!
 
Стратегија "План С" доноси искорак из пословног система, који се темељи на фокусираности на возила са моторима на унутрашње сагоревање, на онај који у фокус ставља електрична возила (ЕВ) и појединцима или компанијама прилагођене услуге мобилности. 
Хан - Ву Парк председник "Кије" (Фото:"Кија")
 
До краја 2025. године "Кија" намерава да понуди 11 нових потпуно електричних модела. Са њима овај бренд планира тржишни удео од 6,6 одсто на глобалном нивоу (без Кине) док би истовремено 25 одсто продаје представљала еколошки прихватљивија возила. 
 
"Кија" је у мају 2019. године постала сувласник светски чувене хрватске компаније "Римац аутомобили", која производи спортска електрична возила, а у септембру исте године и компаније "Јонити"  специјализоване за успостављање мреже брзих пунионица.
 
 
"Кија", која је део групације "Хјундаи мотор груп", је у септембру 2019. основала заједничко предузеће са фирмом "Аптив", која је светски лидер на подручју развоја аутономне вожње. 
 
- Заједничко предузеће развија платформу за аутономну вожњу која би требало да буде спремна до 2022. и обављаће пробне операције на одређеним подручјима 2023. године. Уледиће серијска производња у другој половини 2024., као и пружање платформе глобалним произвођачима аутомобила и компанијама које ће нудити услуге мобилности - каже се између осталог у саопштењу које је достављено "Новостима".
Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.