· · Komentara: 0
Zaokret

Totalni opoziv vozila sa klasičnom motorima: Sve na struju!

"Kija" objavila plan "S" do 2025. i nameru da postane lider u industriji uz ulaganje od 25 milijardi dolara

kija-soul.jpg
Foto:"Kija"
Južnokorejski automobilski gigant "Kija" je objavio "Plan S", poslovnu strategiju do 2025. godine  
namenjenu progresivnom uspostavljanju vodećeg položaja u automobilskoj industriji budućnosti, koja uključuje elektrifikaciju, usluge mobilnosti, povezivost i autonomnost vozila. Za ovu strategiju namenjeno je ulaganje od 25 milijardi dolara!
 
Strategija "Plan S" donosi iskorak iz poslovnog sistema, koji se temelji na fokusiranosti na vozila sa motorima na unutrašnje sagorevanje, na onaj koji u fokus stavlja električna vozila (EV) i pojedincima ili kompanijama prilagođene usluge mobilnosti. 
Han - Vu Park predsednik "Kije" (Foto:"Kija")
 
Do kraja 2025. godine "Kija" namerava da ponudi 11 novih potpuno električnih modela. Sa njima ovaj brend planira tržišni udeo od 6,6 odsto na globalnom nivou (bez Kine) dok bi istovremeno 25 odsto prodaje predstavljala ekološki prihvatljivija vozila. 
 
"Kija" je u maju 2019. godine postala suvlasnik svetski čuvene hrvatske kompanije "Rimac automobili", koja proizvodi sportska električna vozila, a u septembru iste godine i kompanije "Joniti"  specijalizovane za uspostavljanje mreže brzih punionica.
 
 
"Kija", koja je deo grupacije "Hjundai motor grup", je u septembru 2019. osnovala zajedničko preduzeće sa firmom "Aptiv", koja je svetski lider na području razvoja autonomne vožnje. 
 
- Zajedničko preduzeće razvija platformu za autonomnu vožnju koja bi trebalo da bude spremna do 2022. i obavljaće probne operacije na određenim područjima 2023. godine. Ulediće serijska proizvodnja u drugoj polovini 2024., kao i pružanje platforme globalnim proizvođačima automobila i kompanijama koje će nuditi usluge mobilnosti - kaže se između ostalog u saopštenju koje je dostavljeno "Novostima".
Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.