· · Коментара: 0
Провера

Проверили смо шта заиста ДОБИЈАТЕ у такозваном основном пакету опреме (ФОТО)

Многи купци се разочарају када после рекламе за неки аутомобил виде да у почетном нивоу нема ни климе, радија...

1594634169_I20-3.jpg
Фото:НМ

Бројни наши читаоци кажу да су били у чуду када су за неки аутомобил, који се рекламира за на пример 9.900 евра и који "на билборду" нема шта нема од опреме, у продајном салону сазнали да се та цена односи на "почетни пакет опреме и да се све остало, па чак и клима, радио, доплаћују.

Зато ћемо ми, убудуће, увек наводити само такозвану стандардну опрему неког модела. Да бисте лакше могли да упоредите тестирана возила.

Фото: МН

Наравно, плус за произвођача је и оно што у опционалу нуди купцу, али то је, сасвим нека друга прича.
Шта су то пакети опреме? Једноставно, произвођач покушава да свој основни модел прода што скупље нудећи неке мање - више неопходне додатке за безбедност, дизајн, доплаћује се и боја, камера за вожњу уназад.

Да би вам то показали у пракси замолили смо за помоћ људе из компаније "Хјундаи Србија" који су нам уступили на тест свој модел "и 20".

Прочитајте још:Пре тачно 50 година направљен је "најпожељнији теренац на свету"(ФОТО/ВИДЕО)

Он се продаје у неколико пакета опреме, наравно и са разним агрегатима. Ми смо на тесту имали модел са мотором 1,2 МПИ, бензинац. Пакети опреме су "комфорт" који је почетни, "стајл" је средњи и "премијум" као највиши.

Разликују се, наравно и цене. Почетни кошта 10.690, средњи 11.590 и највиши 12.390 евра! Шта "и20" има у основном пакету опреме?

Ту су обавезни АБС систем (Систем против блокирања точкова), "Wелцоме & Фоллоw-ме-хоме" функција светала, дигитални сат ЕСП (електронска контрола стабилности), електронска блокада стартовања мотора, индикатор промене брзине код ручног мењача ВСМ (Систем за управљане стабилности возила),аутоматско закључавање врата у вожњи, микро кровна антена, ХАЦ (Помоћ при кретању на узбрдици), аутоматско откључавање у случају судара

Већ у овом пакету су и браници у боји возила предње диск кочнице, клима уређаа, спољне браве у боји каросерије, ТПМС (Систем контроле притиска у пнеуматицима), електрични подизачи предњих прозора, облоге спољних ретровизора у боји  каросерије.Богата опрема већ у стандарду.То је и разлог поверења купаца. који све више , с правом,траже за свој новац

Фото:МН

Затим ваздушни јастук возача, електрично подешавање спољних огледала, тонирана стакла, ваздушни јастук за сувозача са ф-јом деактивације, грејање спољњих огледала, висински подесиви предњи наслони за главу, бочне ваздушне јастуке, аудио систем (Радио + МП3 + РДС) са два звучника напред, висински подесиви задњи наслони за главу, бочне ваздушне завесе, команде аудио система на управљачу, сандардизоване копче за дечије седиште, упозорење о везивању појасева за све путнике, додатне "УСБ и Под" утичнице, електро-предзатезаче предњих сигурносних појасева, централну конзолу са држачем за чаше, серво управљач, мерач спољне температуре,. Ту су практична, преклопива задња седишта у однсоу 60:40, подешавање управљача по висини и дубини, интервални предњи брисач +Задњи брисач, предња светла за читање, подешавање седишта возача у свим правцима, грејач задњег стакла...

Прочитајте још: Погледајте којих 10 аутомобила највише купују Европљани!

Није небитно, јер се негде доплата папрено наплаћује, податак да "и20" има  и светло у пртљажнику у стандардној опреми баш као и централно закључавање, задња светла за маглу, резервни точак мањих димензија, даљинска команда централног закључавања, дневна светла. два преклопива кључа, подешавање нагиба светлосног снопа, челични наплатци 6.0 Ј x 15", аларм, путни рачунар, пнеуматици 185/65 Р15.
Да ли је то мало или много, најбоље се види када се упореди са неким ривалом из класе.
Зато је препорука да добро погледате шта све добијате за ваш новац.  

Технички подаци

  • Дужина:4.035 мм
  • Ширина:1.734 мм
  • Висина:1.474 мм
  • Међуосовинско растојање:2.570 мм
  • Маса возила.1040 кг
  • Запремина пртљажника:326 лит.
  • Мотор:1,25 МПИ бензинац
  • Запремина мотора:1.248 ццм
  • Максимална снага:84 КС
  • Максимални обртни момент:122 нм
  • Мењач:Мануелни 5 степени
  • 0-100 км/ч:13,1 сек.
  • Максимална брзина:170 км/ч
  • Потрошња:Лит./100 км
  • Град:6,6
  • Ван града:4,5
  • Комбиновано:5,3
  • Емисија ЦО2:121 г/км
  • Резервоар:50 лит.
  • Цена основног модела:10.690 евра
Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.