· · Коментара: 0
Едиција

"Зое ривијера" ће сама закочити ако пешак изненада истрчи на коловоз

Лимитирана серија "Реноовог" електромобила се дичи најнапреднијом опремом

reno-zoe-naslovna.jpg
Фото:"Рено"

Француска компанија "Рено" недавно је представила лимитирану серију свог бестселера у категорији електричних аутомобила. Едиција "зое ривијера" у екстеријеру није претрпела измене, али је захваљујући сасвим новој боји "најт блу" ("ноћна плава") препознатљива на први поглед.

Прочитајте још: Како да, кад пазарите половњак, не купите "мачку у џаку"?

Ексклузивности доприносе и сасвим нови наплатци од лаке легуре "сејдон дијамант" од 16 инча.

Фото:"Рено"

Купци могу да бирају да ли ће у унутрашњости возила имати "морнарско плаву" или "песак-сиву" боју. И командна табла је у сасвим новој боји - светлоплавој.
Наравно, оно што је посебно у овој серији је и опрема возила. Ту је нови "Изи-линк" са екраном ("тач-скрин") дијагонале 9,3 инча, са "парк асистенцијом"  и са задњом камером.

Прочитајте још:Овај ауто памти речи, покрете, додире...Неки пут није лоше ни кад вам “заигра мечка“ (Фото)

"Зое" сада има и "активну асистенцију" за кочење у случају нужде, која има и функцију препознавања пешака. Овај систем је активан при брзини аутомобила од седам до 80 километара на час. Систем препознаје и бициклисте.

Ако систем детектује опасност од судара упозориће возача алармом и поруком на екрану!

За то је заслужна камера смештена на врху ветробранског стакла, али и радар који се налази испод предње украсне "решетке" (наравно, како је реч о електромобилу, "зое" нема хладњак). Ако систем детектује опасност од судара упозориће возача алармом и поруком на екрану. Уколико возач не реагује систем ће сам зауставити возило и спречити колизију.

Фото:"Рено"


"Рено зое" је један од најпродаванијих електричних аутомобила у Европи. Има домет са једним пуњењем батерије и до 400 километара. Почетна цена, на већини европских тржишта је око 30.000 евра.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.