· · Komentara: 0
Zanimljivost

Da li znate u koju "škodu" se ugrađivalo SMREKOVO DRVO? (FOTO)

Proizvedeno je samo 4.016 primeraka pik-ap vozila "felicija fan"

200428-The-SKODA-FELICIA-Fun-2.jpg
Foto:"Škoda"

Češka fabrika "Škoda" proslavlja ove godine 125 leta od osnivanja.. Tokom cele ove godine iz "Škode" podsećaju na bogatu i slavnu prošlost.
Tako je sada u fokus dospeo model pik-apa, vrste vozila koje je početkom devete decenije prošlog veka bilo veoma retko na drumovima Evrope. Model "škoda felicija fan" predstavljena je u martu 1995. godine i bila je pravo osveženje u ponudi na automobilskom tržištu.

Upečatljiva žuta boja modela u kombinaciji sa nazivom jasno je stavljala do znanja da je ovo zabavan saputnik za slobodno vreme. Vlasnici ovog modela su posebno cenili praktičan enterijer jer se, za samo nekoliko trenutaka, dvosed mogao transformisati u četvorosed. Do avgusta 2000. godine proizvedeno je ukupno 4.016 automobila ovog modela koji su danas jako traženi i cenjeni među ljubiteljima klasičnih automobila.

Foto:"Škoda"

Češki proizvođač je dokazao da čak i komercijalno vozilo može posedovati određeni šarm.
Verovatno je najveće iznenađenje kod modela "felicija fan" bilo u njenoj unutrašnjosti. Inovativna ideja sklopivog i kliznog pregradnog zida i dva sigurnosna sedišta našla se u automobilu serijske proizvodnje i bila je mnogo više od samo novog futurističkog izgleda. Rafinirana mehanika, poznata kao „parti trik“ ugrađena je u standardnu opremu modela. Kada se zadnja sedišta postave, dubina utovarnog prostora koji je bio prekriven smerekovim drvetom, smanjuje se sa 1.370 na 850 milimetara.

Pročitajte još: Bio je jedan od najomiljenijih automobila bivše SFRJ, više se ne proizvodi, ali je dalje na našim putevima (Foto/Video)

Međuosovinsko rastojanje je bilo 2.450 milimetara, dužina  4.245 mm, širina 1.680 mm i visina 1.465 mm. Kupci su mogli da biraju između tri četvorocilindrična motora: pored dizel motora zapremine 1.896 ccm i izlazne snage od 64 KS, u ponudi su bila i dva benziska motora: 1.3-litarski izlazne snage od 68 KS i 1.598 cc sa 75 KS izlazne snage i maksimalnom brzinom od 163 km/h.

Pročitajte još: Zvali su ga žaba, ružno pače, koza, a mi smo mu tepali SPAČEK (Foto/Video)

Kombinovana potrošnja 1.6-litarskog motora je bila oko 7.3 litara na 100 kilometara. 
Od oktobra 1995. do avgusta 2000. godine, s proizvodne trake fabrike u Vrchlabí sišlo je 4.016  "škoda felicija fan" automobila. 

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.