· · Komentara: 0
Tržište

Hjundai protiv korone: Nema Sajma automobila, pa novitete predstavljaju „onlajn“

„Hjundai Srbija“ predstavio nove modele za 2020. godinu u svojim salonima i preko društvenih mreža

Hyundai-Kona-Hibrid.jpg

Sve je bilo spremno za „Beogradski kar – šou“ ali je on, kao i mnoge druge manifestacije otkazan (iako će možda i biti održan u nekom drugom terminu) pa su pojedini prodavci vozila u Srbiji, uvoznici, ostali zatečeni – šta raditi sa brojnim novitetima koje su pripremili za sajam.

„Hjundai Srbija“ je odlučio da sve novitete ipak odmah predstavi javnosti, ne čekajući eventualno novi termin i održavanje “Bg kar šoua“. Promicija je održana u salonima „Hjundaija Srbija“ širom države, ali i na zvaničnom portalu i društvenim mrežama. Predstavljeni su apsolutni noviteti na tržištu Srbijemodeli „hjundai sonata“, „hjundai venue“ i „hjundai kona hibrid“ S. Novi modeli, svaki u svom segmentu, donose inovacije na polju bezbednosti, udobnosti i dizajna.

U segmentu limuzina „Hjundai“ je promovisao „sonatu“ koja obiluje komforom ali i brojnim sistemima zaduženim za bezbednost putnika.

Tu pre svega treba pomenuti „Hjundai Smart Sense“ koji obuhvata sve najsavremenije napredne bezbednosne sisteme pomoći vozaču. ADAS štiti vozača funkcijama poput „Pomoć za praćenje vozne trake“ i „Pomoć za bezbedan izlazak iz vozila“, neprekidno “nadgleda” vožnju i radi tiho u pozadini skenirajući znakove na putu, a tu je i „Sistem pomoći za detekciju u mrtvom uglu.“ Sa druge strane, karoserija je najkruća do sada, ali i za 24 kilograma lakša i tiša od modela prethodnih generacija.

To obezbeđuje da „sonata“ ispunjava, a u mnogim slučajevima čak prevazilazi, najstrože standarde testiranja bezbednosti koji se sprovode u svetu.

Pročitajte još: Otvoren novi salon "Hjundaija" u Novom Sadu

Kada su u pitanju SUV modeli, „Hjundai“ predstavlja svoj novi „venue“, ekonomični urbani model, koji zbog izuzetno atraktivnog dizajna, raspoloživih boja i samog koncepta vozila, predstavlja jedinstven spoj stilizovanog i sportskog modela. Zahvaljujući naprednim karakteristikama sistema upravljanja vožnjom, tri režima vožnje i tri režima trakcije koji mogu biti intuitivno izabrani jednim pritiskom na dugme, ovaj model pored odličnog “snalaženja” u gradu može biti adekvatan saputnik i za zahtevnije terene.

Po pitanju bezbednosti, sistem vazdušnih jastuka visoke tehnologije detektuje prisustvo putnika i stepen jačine udara kako bi aktivirao vazdušne jastuke u sudaru, dok njegov napredni sistem pomoći vozaču radi na sprečavanju nezgoda.

Ono u čemu „Hjundai“ uzima primat i što globalno predstavlja njegov najznačajniji strateški pravac je razvoj hibridnih i električnih vozila. Najnoviji u ovoj klasi automobila, dostupan na našem tržištu, je „kona hibrid“, koji kombinuje moderan dizajn sa izuzetnom efikasnošću u potrošnji goriva (3.9l/100km), a sve to bez punjenja baterije i menjanja ustaljenih vozačkih navika.

Zavisno od situacije u vožnji, hibridni pogonski sistem se prebacuje između konvencioalnog motora i elektromotora, a ponekad koristi oba motora istovremeno. Zajedno pružaju snagu od 105 KS, a kao deo regenerativnog kočionog sistema, elektromotor takođe pomaže u usporavanju auta, puneći beteriju tako da vozač to ne mora da radi.

Foto:Promo

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.