· · Komentara: 0
SUBVENCIJE

Ovo je trenutno jedini kombi za koji ćete od države dobiti 5.000 EVRA

"Fijat profesional" predstavio električnu verziju najpopularnijeg lakog terenskog vozila Evrope

1592904154_fiat-dukato-e-1.jpg
Foto:"FCA"

"Fijat dukato", kombi koji je među najprodavanijima i najpopularnijim lakim komrercijalnim vozilima u Evropi, ali i u Srbiji, od nedavno ima i svoju električnu verziju.

To će obradovati sve koji koriste ovu vrstu vozila, jer će za njega svuda u Evropi, ali ondnedavno i u Srbiji dobijati subvencije države za kupovinu, ali i brojne druge povlstice (bar u Evropi) poput besplatnog ulaska u centar gradova, nacionalne parkove, zaštićene zone, oslobađanje od poreza i slično.

Foto:"FCA"

Pitanje je samo da li ovo vozilo sa ovim pogonom može da odgovori na zahtev korisnika koji su navikli na možne benzinske i dizel verzije?

Pročitajte još:Nova "seat ateka" će umesto vas skidati i led sa šoferšajbne (FOTO/VIDEO)

Prvo što kupce električnih vozila interesuje je njegova autonomija. Ovaj "dukato e" ima mogućnost da u zavisnosti od baterije, ima autonomiju sa jednim punjenjem 200 odnosno 360 kilometara. Veća baterija je kapaciteta 48 KWč pa nije teško izračunati koliko košta pređeni kilometar.

Foto:"FCA"

Nosivost "dukata e" u zavisnosti od verzije se kreće do 1.950 kilograma što znači da ni u ovom segmentu ne zaostaje za "braćom sa SUV motorima". Zapremina korisnog tovarnog prostora se kreće od 10 pa sve do 17 kubnih metara.

Motor koji pokreće "dukato e" ima 90 kilovata i obrtni moment od 280 nm što garantuje dovoljno agilnosti za ovu vrstu vozila. Makismalna brzina "dukata e" je 100 kilometara na čas.

Pročitajte još:Digitalni kokpit šlag na torti novog "pežoa 308"

Očekuje se da prodaja krene uskoro, tada će biti poznate i cene, a prema Uredbi Vlade Republike Srbije o subvencionsanju električnih i hibridnih vozila kupcima u Srbiji sleduje po 5.000 evra.

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.