· · Komentara: 0
MPV luksuz

Vaše je samo da izaberete dužinu, napunite bateriju i uživate! (FOTO)

Ovo vozilo ne emituje štetne gasove pa sa njim možete i u sve nacionalne parkove Evrope

1592585956_01-Opel-Zafira-e-512192.jpg
Foto:"Opel"

Predviđanja da ćemo se u bliskoj budućnosti okrenuti višenamenskim vozilima polako se obistinjuju.
"Opelovi" čarobnjaci iz Riselshajma ponudili su nam "opel zafiru e-lajf", automobil sa električnim motorom koji je pravi salon na točkovima, krcat najsavremenijom tehnologijom, ekonomičan i nadasve praktičan.

Možete da birate između tri dužine:"mala", "srednja" i "velika" u koju možete da smestite devet putnika! Prtljažni prostor je ogroman. 

Unutrašnjost je luksuzna kao kod limuzina više klase. Kožna sedišta na visoko kvalitetnim aluminijumskim šinama koje omogućavaju potpuno i lako podešavanje za sve verzije. Dostupno je pet, šest, sedam ili osam konfiguracija kožnih sedišta. Sklopivi naslon suvozačevog sedišta omogućava prevoz predmeta dužine do 3,50 m. Naravno u ponudi je i stakleni, panoramski krov,masaža i grejanje u sedištima, automatska dvoozonska klima, vrhunski audio uređaj...

Foto:"Opel"

Sa snagom motora od 136 KS i 260 Nm maksimalnog obrtnog momenta "zafira-e lajf" nudi veće performanse nego ostala MPV vozila. Elektronski ograničena maksimalna brzina na 130km/h omogućava kruziranje na autoputu ne smanjujući električni domet. Kupci mogu izabrati između dve verzije litijum-jonske baterije, u zavisnosti od njihovih potreba: sa 75 kWh i  dometom do čak 330 kilometara (idealno za velike porodice) Ili 50 kWh i dometom do 230km, oba po WLTP standardu.  

Pročitajte još:Pre tačno 50 godina napravljen je "najpoželjniji terenac na svetu"(FOTO/VIDEO)

Sofisticirani regenerativni sistem kočenja, koji vraća energiju proizvedenu pri kočenju ili usporavanju, dodatno povećava efikasnost. Punjenje je jednostavno kao i njeno korišćenje. Preko zidne kutije, brzog punjenja ili kabla za punjenje iz kućne utičnice ako je potrebno, svaka "zafira" je spremna  za razne mogućnosti punjenja. Ponuda kablova i zidnih kutija varira u skladu sa energetskom infrastrukturom svakog tržišta, čime se obezbeđuje da kupci  mogu da pronađu i koriste punjač skoro svuda. Korišćenjem 100 kW jednosmerne struje potrebno je oko 30 minuta da baterija od 50 kWh bude napunjena do 80 odsto (oko 45 minuta za bateriju od 75 kWh). Opel nudi ugrađene punjače koji osiguravaju da je vreme provedeno na priključku što kraće i da baterija (pokrivena osmogodišnjim / 160.000km garancijom) ima dug vek.

Foto:"Opel"

Ove usluge su dostupne i putem aplikacija. Funkcija „Napuni moj automobil“  omogućava pristup  više od 160.000 punjačkih mesta u celoj Evropi, uključujući plaćanje. Da bi kupci još lakše izabrali pravo mesto punjenja, aplikacija  vrši selekciju na osnovu udaljenosti do mesta punjenja, brzine punjenja i trenutne cene punjenja.

Foto:"Opel"

Novi potpuno električni "opel MPV" sadrži brojne sisteme za pomoć vozaču. Kamera i radar prate deo ispred vozila. Sistem čak prepoznaje pešake koji prelaze put i može pokrenuti manevar kočenja u nuždi pri brzinama do 30 km/h. Adaptivni tempomat prilagođava brzinu brzini vozila ispred, automatski usporava i po potrebi može smanjiti brzinu na 20 km/h. Upozorenje za pomoć u traci i pospanost upozoravaju vozače da li su proveli previše vremena za volanom i da li im treba pauza. Farovi se automatski prilagođavaju kratkom ili dugom svetlu, sistem se uključuje iznad 25 km/h. Takođe jedinstven u ovom tržišnom segmentu je glavni ekran koji pokazuje brzinu, udaljenost do prethodnog vozila i navigaciju.

Pročitajte još:Vesele sedamdesete u Evropi su ulepšali i ovi automobili (Foto

Ultrazvučni senzori na prednjem i zadnjem braniku upozoravaju vozača na prepreke prilikom parkiranja. Slika sa kamere za gledanje unazad pojavljuje se na unutrašnjem ogledalu ili 7.0 inčnom ekranu, sa 180 stepeni vidljivosti iz ptičje perspektive.

Veliki ekran osetljiv na dodir dolazi sa multimedijskim sistemom i navigacijom koji uključuje informacije o saobraćaju u stvarnom vremenu za najnovije stanje na putevima. Moćan zvučni sistem je dostupan u svim nivoima opreme. 

Rezervacije će početi da se primaju ovog leta kada će biti poznate i cene.

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.