· · Коментара: 0
Супераутомобил

Нови "мекларен ГТ" оставиће вас без даха (Фото)

Максимална брзина овог чудесног аутомобила, који има 620 КС је 326 километара на час.Почетна цена 210.000 долара

meklaren-GT-0.jpg
Фото:"Мекларен"

Један од најлепших бисера "Мекларенове" колекције супераутомобила је нови "ГТ". Аутомобил,чија је продаја почела прошле јесени извајан је у најлепшој традицији овог британског произвођача.

Прочитајте још: Како да, кад пазарите половњак, не купите "мачку у џаку"?

Складан и "спреман на скок" попут мачке, моћан и елегантан, нови ГТ, чије је тело од карбон - фибера са алуминијумским панелима, са опционалним стакленим кровом, вратима која се отварају нагоре, има и изузетно луксузан интеријер, обиље врхунске опреме, почевши од новог "Мекларен инфотејтмент 2" система, свих могућих система асистенције возачу.

Фото: "Мекларен"

Као сваки "ГТ" ("Гранд туризмо") овај лепотан је направљен за дуге дестинације.Зато је и кабина пространа, надасве удобна, а има и изненађујуће велики пртљажни простор за ову врсту возила од 570 литара.Напред 120 и назад (стаклени поклопац) 450 литара. 

Прочитајте још: "Алфа Ромео" за свој 110 рођендан представио "ђулију ГТА" (Фото)

Моћни мотор је смештен централно. Нови агрегат "Мекларенов" В8 са 4.0 литара запремине и 620 КС ("камионски" обртни момент од 630 нм), са две турбине је спреман да овај драгуљ на точковима вхорно понесе друмовима и пистама. Од 0-100 километара на час стиже за 3,2 секунде. Из места до 200 километара на час стиђе за девет! Максимална брзина је 326 километара на час.

Фото:"Мекларен"

Захваљујући моћним кочницама (карбон-керамичке) у стању је да се са 200 километара на час заустави за свега 127 метара. Зауставни пут од 100 километара је сјајних 32 метра. Просечна потрошња је 10,8 литара, али када притиснете папучицу гаса онда је за напајање те моћне ергеле потребно и 22 литра на 100 километара. 
Почетна цена је 210.000 долара.

  • Технички подаци
  • Дужина:4.683 мм
  • Ширина:2.095 мм
  • Висина:1.213 мм
  • Међуосовинско растојање:2.675 мм
  • Траг точкова предњи:1.671 мм
  • Траг точкова задњи:1.663 мм
  • Пртљажник:570 лит.
  • Резервоар:72 лит.
  • Маса:1.446 кг
  • Мотор:М840ТЕ В8 твин-турбо
  • Радна запремина:4.0 литара
  • Број цилиндара:8 Максимална снага:620 КС
  • Максимални обртни момент:630 нм
  • Мењач:8-степени ССГ
  • Точкови:Напред 8Ј x 20. Назад:10.5Ј x 21
  • Гуме:Пирели П Зеро
  • Напред: 225/35/Р20
  • Назад:295/30/Р21
  • Кочнице:Карбон-керамичке
  • Напред 367 мм, назад 354 мм.
  • 0-100 км/ч:3,2 сек.
  • 0-200 км/ч;9,0 сек.
  • Максимална брзина:326 км/ч
  • 200-0 км/ч: 127 метара
  • 100-0 км/ч;32 метра
  • Емисија ЦО2:270 гр./км
  • Аутономија:666 км
  • Просечна потрошња:10,8 лит./100 км
Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.