· · Коментара: 0
Малишан

Погледајте како су "затегли боре" на "сузуки игнису"

Произвођачи возила сада знатно раније него пре "подмлађују" своје моделе

1594738837_IGNIS-NASLOVNA.jpg
Фото:"Сузуки"

Некада се неки, модел аутомобила, дакако ако је био успешан на тржишту, производио и више од седам-осам година, некада и свих десет.

А онда су нас полако навикли да сваких три-четири године произвођачи врше промене на својим моделима, блаже, козметичке, популарно назване "фејслифтинг" или "затезање бора".

Прочитајте још:"Фијат" понудио аутомобиле који штите и од КОРОНЕ!

Једноставно, конкуренција не спава, а скоро свакодневно се примењују нове савременије технологије, при чему су и купци све захтевнији. Ко би сада купио аутомобил, рецимо без "тач-скрина"?

Фото:"Сузуки"

Како то изгледа покушаћемо да вам покажемо на изузетно успешно, много награиваном, моделу "Сузуки игнис" који се појавио, као велико освежење на тржишту 2016.

Овог малишана међу теренцима, кросоверима, у "Сузукију" су "подмладили"крајем марта ове године.
Основне црте су остале исте. Промењени су предњи браници, решетка. Редефинисане су и боје интеријера, а ионако ефикасна и штедљива машина под хаубом је додатно унапређена са "милд хибридном" технологијом.

Фото:"Сузуки"

Са предњим и задњим новим браницима, украшеним сребрним додацима, наглашена је СУВ црта овог лепотана.

Ту су и нове боје. Једнобојних има чак 11 а двобојних седам, укључујући и "караван слонова кост бисерну металик", "раш жуту металик", "таф каки бисерну мерталик".

Прочитајте још:Гаранција на ауто-батерије 10 година или МИЛИОН километара!

И унутрашњост је обогаћена новим бојама попут "лазули медијум плаво-бисерне" и "мидијум сиве металик". Нешто је другачије препакована и инструмент табла.

Нови агрегат "К12Д 1.2 дуалџет" са "милд хибрид" системом располаже литијум-јонском батеријом од 10 ампер-часова и додатно утиче на смањење потрошње горива.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.