· · Komentara: 1
USAVRŠEN

Inženjeri „Mercedesa“ uspeli NEMOGUĆE i još poboljšali „E-klasu“ (Foto)

Do sada prodato više od 14 miliona ove modelske serije koja je „srce brenda“ iz Štutgarta jedinica!

mercedes-e-klasa-naslovna.jpg
Foto:Mercedes-Benc

Od 1946. godine do danas je „Mercedes“ isporučio više od 14 miliona primeraka vozila serije „E-klase“. Aktuelni model, predstavljen 2016. godine, koji je deseta generaciju automobila kojeg mnogi smatraju „srcem brenda“, prodat je širom sveta u više od 1,2 miliona primeraka!

Koliko je „E-klasa“ sve ono što je srž čuvenog nemačkog proizvođača automobila najbolje ilustruje podatak da osam od deset kupaca ovog modela kada ponovo kupuje nov automobil ostaje veran modelu iste serije!

Foto:Mercede-Benc

Ovom automobilu teško ko da može da stavi ijednu zamerku po pitanju dizajna, bezbednosti, naprednih tehnologija, performansi, ekonomičnosti, pa ipak je, smatrali su u „Mercedesu“ došlo vreme da se model usavrši, poboljša.

Težak zadatak je bio pred inženjerima „Mercedesa“ pa da vidimo šta su to uradili u novoj verziji, usavrđenoj „E-klasi“.

Prvo su predstavljeni nova limuzina i karavan. Stižu tokom leta u evropske auto-salone dok je verzija limuzine sa dužim međuosovinskim rastojanjem, kupe i kabriolet stižu nešto kasnije.

Pročitajte još: Da li znate koji je automobil zvanično najlepši na svetu?

Urađene su brojne izmene, a koliko su u „Mercedesu“ zadovoljni urađenim vidi se i iz činjenice da čak i osnovni model „E-klase“, po prvi put ima centralnu zvezdu napred. Spolja je dodato dosta hromiranih delova, crnih elemenata visokog sjaja, izmenjen je izgled maske hladnjaka.Već u standardnom paketu opreme ovaj automobil ima sva LED svetla. Tu je i AMG paket, „ol-teren“ verzija (ima izražen greben na haubi), opciona „multibim LED“ svetla napred kao i „ultra-rendž“ duga svetla. Dostupne su i tri nove boje „haj-tek“ siva, „grafitno siva metalik“ i „mohave srebrna“. Trag točkova je proširen i sada uključuje točkove sa posebnim akcentom na aerodinamiku što doprinosi nižoj potrošnji i manjem ukupnom uticaju na životnu okolinu.

Foto:Mercedes-Benc

Nove boje i materijali unapređuju interijer. Nove kombinacije boja magma siva/neva siva (Avantgard), crna/orah smeđa (Eksklusiv) i magma siva/makiato bež (Eksklusiv), i ukrasni elementi u opciji jasena, oraha, brušenog aluminijuma i kombinaciji aluminijum-karbon.

Sedišta kombinuju zaštitni znak brenda „Mercedes-Benc“ kad je u pitanju putovanje na duže relacije – udobnost sa avangardnim dizajnom. Prilagodljivo podešavanje vozačevog sedišta je naročito pogodno: kad se visina unese kroz medija displej ili putem „Mercedes me“ aplikacije, sedište se automatski pomera u uobičajeno odgovarajuću poziciju, koju je potrebno da vozač samo fino podesi prema sebi.

Moguće su brojne kombinacije materijala - od tkanine, preko ARTICO veštačke kože i reljefne kože, do nappa kože sa dijamantskim prošivanjem.

Foto:Mercedes-Benc

Dodajno da nova „E klsa2 ima najsavremenije „Mercedesove" sisteme asistencije, da može da sama zakoči ako zatreba, da vidi i iz mrtvog ugla, pešake, bicikliste, druga vozila, da može sama da se prilagodi gužvi u saobraćaju, da vas uparkira, isparkira, primeti da li ste umorni, podesi sedišta, uključi masažu, uskladi muziku sa ambijentalnim opsvetljenjem, pročita broj kuće i prikaže na displeju, tumači saobraćajne znakove, aktivno reaguje na trenutna dešavanja u saobraćaju i slično.

Paleta motora benzinskih i dizelaša je u ponudi baš kao i elektrifikovanih verzija.

Rezultat je najboolja do sada „E – klasa“ koja sa ponosom nosi zvezdu na vrhu haube.

Foto: Mercedes-Benc

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Mercedes driver14. maj 2020 u 16:40

Jedini promašaj je centralna zvezda. Mečka mora da ima nišan. Ovako, isto je da li voziš insigniju ,Škodu ili nešto drugo. To je simbol koji joj daje imidž. Takodje mislim da je aktuelna E klasa u dimenziji,a i u komforu jednaka C klasi iz recimo serije od 2002 godine. Trenutno vozim w212 i hteo sam da menjam za 213,ali je minijatura u onosu na prethodni model. Prava mera je w 211.

Уколико не желите да попуњавате поља за име, емаил и код са слике, пријавите се
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Mercedes driver14. maj 2020 u 16:40

Jedini promašaj je centralna zvezda. Mečka mora da ima nišan. Ovako, isto je da li voziš insigniju ,Škodu ili nešto drugo. To je simbol koji joj daje imidž. Takodje mislim da je aktuelna E klasa u dimenziji,a i u komforu jednaka C klasi iz recimo serije od 2002 godine. Trenutno vozim w212 i hteo sam da menjam za 213,ali je minijatura u onosu na prethodni model. Prava mera je w 211.

Mercedes driver14. maj 2020 u 16:40

Jedini promašaj je centralna zvezda. Mečka mora da ima nišan. Ovako, isto je da li voziš insigniju ,Škodu ili nešto drugo. To je simbol koji joj daje imidž. Takodje mislim da je aktuelna E klasa u dimenziji,a i u komforu jednaka C klasi iz recimo serije od 2002 godine. Trenutno vozim w212 i hteo sam da menjam za 213,ali je minijatura u onosu na prethodni model. Prava mera je w 211.