· · Komentara: 0
Olakšanje

Ima načina da bezbedno iz svog doma servisirate vozilo

Veliki broj auto-kuća u Srbiji dolazi na adresu klijenta, odvozi, servisira i vraća popravljeno i dezinfikovano vozilo

Kia-i-Volvo-prodajni-salon-.jpg
Foto: Z. Jovanović

Veliki broj auto-kuća u Srbiji je našlo način kako da i u otežanim uslovima  izađe u susret svojim klijentima i da im olakša servisiranje vozila. Naravno, sve je urađeno maksimalno profesionalno, saglasno najzahtevnijim bezbedonosnim protokolima u ovoj situaciji. Među prvima su taj način našli su Kija Srbija, BMV, Mini, Ford , Volvo… Vlanik vozila jednostavno pozove telefonom, ili mejlom obavesti auto kuću i sve ostalo je posao zaposlenih u ovim prodajno-servisnim centrima.

- Nova usluga podrazumeva preuzimanje vozila na kućnoj adresi, servisiranje, pranje i dezinfekciju vozila i povratak vozila na kućnu adresu vlasnika. Usluga preuzimanja i povratka vozila na kućnu adresu je potpuno besplatna za sve vlasnike koji se putem telefona, mejla ili vebsajta prijave za ovu uslugu - objašnjava Milan Derbogosijan marketing i produkt menadžer „Kije Srbija“. Nakon prijave servisni savetnici će ih kontaktirati i sa njima dogovoriti sve detalje.

Sagovornik „Novosti“ kaže da se sve radi u skladu sa higijenskim preporukama nadležnih.

- Važno je napomenuti da smo u servisima uveli i potpuni beskontaktni higijenski sigurnosni protokol, kako bi i naše stranke i naši zaposleni bili maksimalno sigurni. Kompletnu uslugu stranke mogu obaviti iz komfora svog doma što, osim zakazivanja, uključuje i opciju plaćanja servisne popravke putem mobilnih aplikacija ili e-banking veb platformi poslovnih banaka koje koriste.

Pročitajte još: Evo kako da registrujete automobil u vanrednom stanju

Jako je  važno istaći  da je ova usluga dostupna bez obzira da li je reč o vozilu u garantnom ili vangarantnom roku, kao i bez obzira da li je reč o redovnoj ili vanrednoj servisnoj intervenciji.

Pored navedenog, „Kija“ i „Volvo“ centar su ponudili i nove usluge svojim klijentima zainteresovanim za kupovinu novog ili proverenog malo korišćenog vozila. U vezi s tim, na oficijelnim veb sajtovima postavljene su posebne stranice na kojima se zainteresovani klijenti mogu prijaviti za virtuelnu posetu salonu, ali u direktnom video razgovoru sa  prodajnim savetnicima.

Putem aplikacija „skajp“, „votsap“,“viber““ moguće je uspostaviti vezu sa prodajnim savetnicima koji će direktno prezentovati automobil u 360-stepeni pregledu eksterijera i enterijera, a ujedno i odgovoriti na sva pitanja u vezi aktuelnih ponuda i opcija finansiranja.

Foto: Z. Jovanović

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.