· · Коментара: 0
Олакшање

Има начина да безбедно из свог дома сервисирате возило

Велики број ауто-кућа у Србији долази на адресу клијента, одвози, сервисира и враћа поправљено и дезинфиковано возило

Kia-i-Volvo-prodajni-salon-.jpg
Фото: З. Јовановић

Велики број ауто-кућа у Србији је нашло начин како да и у отежаним условима  изађе у сусрет својим клијентима и да им олакша сервисирање возила. Наравно, све је урађено максимално професионално, сагласно најзахтевнијим безбедоносним протоколима у овој ситуацији. Међу првима су тај начин нашли су Кија Србија, БМВ, Мини, Форд , Волво… Вланик возила једноставно позове телефоном, или мејлом обавести ауто кућу и све остало је посао запослених у овим продајно-сервисним центрима.

- Нова услуга подразумева преузимање возила на кућној адреси, сервисирање, прање и дезинфекцију возила и повратак возила на кућну адресу власника. Услуга преузимања и повратка возила на кућну адресу је потпуно бесплатна за све власнике који се путем телефона, мејла или вебсајта пријаве за ову услугу - објашњава Милан Дербогосијан маркетинг и продукт менаџер „Кије Србија“. Након пријаве сервисни саветници ће их контактирати и са њима договорити све детаље.

Саговорник „Новости“ каже да се све ради у складу са хигијенским препорукама надлежних.

- Важно је напоменути да смо у сервисима увели и потпуни бесконтактни хигијенски сигурносни протокол, како би и наше странке и наши запослени били максимално сигурни. Комплетну услугу странке могу обавити из комфора свог дома што, осим заказивања, укључује и опцију плаћања сервисне поправке путем мобилних апликација или е-банкинг веб платформи пословних банака које користе.

Прочитајте још: Ево како да региструјете аутомобил у ванредном стању

Јако је  важно истаћи  да је ова услуга доступна без обзира да ли је реч о возилу у гарантном или вангарантном року, као и без обзира да ли је реч о редовној или ванредној сервисној интервенцији.

Поред наведеног, „Кија“ и „Волво“ центар су понудили и нове услуге својим клијентима заинтересованим за куповину новог или провереног мало коришћеног возила. У вези с тим, на официјелним веб сајтовима постављене су посебне странице на којима се заинтересовани клијенти могу пријавити за виртуелну посету салону, али у директном видео разговору са  продајним саветницима.

Путем апликација „скајп“, „вотсап“,“вибер““ могуће је успоставити везу са продајним саветницима који ће директно презентовати аутомобил у 360-степени прегледу екстеријера и ентеријера, а уједно и одговорити на сва питања у вези актуелних понуда и опција финансирања.

Фото: З. Јовановић

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.