· · Komentara: 1
USAVRŠEN

Inženjeri „Mercedesa“ uspeli NEMOGUĆE i još poboljšali „E-klasu“ (Foto)

Do sada prodato više od 14 miliona ove modelske serije koja je „srce brenda“ iz Štutgarta jedinica!

mercedes-e-klasa-naslovna.jpg
Foto:Mercedes-Benc

Od 1946. godine do danas je „Mercedes“ isporučio više od 14 miliona primeraka vozila serije „E-klase“. Aktuelni model, predstavljen 2016. godine, koji je deseta generaciju automobila kojeg mnogi smatraju „srcem brenda“, prodat je širom sveta u više od 1,2 miliona primeraka!

Koliko je „E-klasa“ sve ono što je srž čuvenog nemačkog proizvođača automobila najbolje ilustruje podatak da osam od deset kupaca ovog modela kada ponovo kupuje nov automobil ostaje veran modelu iste serije!

Foto:Mercede-Benc

Ovom automobilu teško ko da može da stavi ijednu zamerku po pitanju dizajna, bezbednosti, naprednih tehnologija, performansi, ekonomičnosti, pa ipak je, smatrali su u „Mercedesu“ došlo vreme da se model usavrši, poboljša.

Težak zadatak je bio pred inženjerima „Mercedesa“ pa da vidimo šta su to uradili u novoj verziji, usavrđenoj „E-klasi“.

Prvo su predstavljeni nova limuzina i karavan. Stižu tokom leta u evropske auto-salone dok je verzija limuzine sa dužim međuosovinskim rastojanjem, kupe i kabriolet stižu nešto kasnije.

Pročitajte još: Da li znate koji je automobil zvanično najlepši na svetu?

Urađene su brojne izmene, a koliko su u „Mercedesu“ zadovoljni urađenim vidi se i iz činjenice da čak i osnovni model „E-klase“, po prvi put ima centralnu zvezdu napred. Spolja je dodato dosta hromiranih delova, crnih elemenata visokog sjaja, izmenjen je izgled maske hladnjaka.Već u standardnom paketu opreme ovaj automobil ima sva LED svetla. Tu je i AMG paket, „ol-teren“ verzija (ima izražen greben na haubi), opciona „multibim LED“ svetla napred kao i „ultra-rendž“ duga svetla. Dostupne su i tri nove boje „haj-tek“ siva, „grafitno siva metalik“ i „mohave srebrna“. Trag točkova je proširen i sada uključuje točkove sa posebnim akcentom na aerodinamiku što doprinosi nižoj potrošnji i manjem ukupnom uticaju na životnu okolinu.

Foto:Mercedes-Benc

Nove boje i materijali unapređuju interijer. Nove kombinacije boja magma siva/neva siva (Avantgard), crna/orah smeđa (Eksklusiv) i magma siva/makiato bež (Eksklusiv), i ukrasni elementi u opciji jasena, oraha, brušenog aluminijuma i kombinaciji aluminijum-karbon.

Sedišta kombinuju zaštitni znak brenda „Mercedes-Benc“ kad je u pitanju putovanje na duže relacije – udobnost sa avangardnim dizajnom. Prilagodljivo podešavanje vozačevog sedišta je naročito pogodno: kad se visina unese kroz medija displej ili putem „Mercedes me“ aplikacije, sedište se automatski pomera u uobičajeno odgovarajuću poziciju, koju je potrebno da vozač samo fino podesi prema sebi.

Moguće su brojne kombinacije materijala - od tkanine, preko ARTICO veštačke kože i reljefne kože, do nappa kože sa dijamantskim prošivanjem.

Foto:Mercedes-Benc

Dodajno da nova „E klsa2 ima najsavremenije „Mercedesove" sisteme asistencije, da može da sama zakoči ako zatreba, da vidi i iz mrtvog ugla, pešake, bicikliste, druga vozila, da može sama da se prilagodi gužvi u saobraćaju, da vas uparkira, isparkira, primeti da li ste umorni, podesi sedišta, uključi masažu, uskladi muziku sa ambijentalnim opsvetljenjem, pročita broj kuće i prikaže na displeju, tumači saobraćajne znakove, aktivno reaguje na trenutna dešavanja u saobraćaju i slično.

Paleta motora benzinskih i dizelaša je u ponudi baš kao i elektrifikovanih verzija.

Rezultat je najboolja do sada „E – klasa“ koja sa ponosom nosi zvezdu na vrhu haube.

Foto: Mercedes-Benc

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.