· · Komentara: 0
Primena

Otkrivamo kako će "Najbrži cirkus" usavršiti novu "hondu džez"

U pravljenju ovog automobila korišćeno znanje iz trkačkog tima Formule 1

honda-naslovna.jpg
Foto:"Honda"

 Kada krajem ove godine bude lansirana nova "honda džez hibrid" mnoge inovacije koje budu ugrađene u nju će poticati iz bolida dva trkaćka tima "Aston Martin Red bula" i "Toro Rosa" koje u "Najbržem cirkusu na svetu" pokreću motori "Honde".

"Hondini" inženjeri iskoristili su tehnologiju, ali i znanje iz spostvenog programa "Formula 1 hibridni motor" da usavrše "civilni" projekat -"e:HEV hibrid sistem".

Pročitajte još: Da li znate šta se dešava kada usporite ili zakočite u novom "Opelu"?

Poslednji "Honda Formula 1 hibridni pogon" nazvan "RA620H" koristi visoko efikasni benzinski motor od 1.600 kubika sa šest cilindara kombinovan sa sistemom za rekuperaciju električne energije.

Foto:"Honda"

Ovaj napredni sistem reciklira energiju dobijenu kočenjem i izduvnim gasovima da generiše dodatnu snagu za ubrzanje i da redukuje takozvanu "turbo rupu".

- Trkačka iskustva biće iskorišćena u novoj hibridnoj "hondi džez" da bi se dobila maksimalna iskorišćenost energije i poboljšale performanse vozila - objašnjava Jasuaki Asaki, šef "Odeljenja za razvoj motora Honde"..

Novi "e:HEV sistem" razvijen za  "džez" osiguraće optimum potrošnje goriva sa performansama ne utičući na zadovoljstvo vozača. Sastoji se od snažnog električnog motora ukombinovanog sa benzinskim 1,5 litarskim "DOHC i-VTEC" motorom, litijum-jonskom baterijom i inovativnim fiksiranim menjačem sa inteligentnim sistemom kontrole rada motora.

Pročitajte još:Usvojena Uredba o subvenciji električnih i hibridnih vozila

"Honda" ima bogato iskustvo u najsofisticiranijem automobilskom takmičenju na svetu. Dokaz toj tvrdnji je i 74 gran-pri pobede i šest titula u nadmetanju konstruktora.     

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.