· · Komentara: 0
Štedljivko

Pogledajte kako su "reno kliju" poboljšali performanse, a smanjili potrošnju

Pod haubom novi trocilindrični benzinac sa turbopunjačem i pogonom na dve vrste goriva

klio-2.jpeg
Foto:"Reno"

Kompanija "Reno" je od danas  tržištu Srbije ponudila i novi benzinsko-plinski motor "TCe 100 LPG" koji nudi bolje performanse uz istovremeno smanjenje potrošnje goriva i emisija CO2, a proizvodi se u slovenačkoj fabrici. Osim bržim odzivom i snažnijim ubrzanjima, uz najveći obrtni moment od 170 Nm pri 2.000 o/min, motor se odlikuje okretnošću, štedljivošću i emisijama CO2 nižim za 8,0 odsto u odnosu na benzinsku verziju.

Foto:"Reno"

Iako je prosečna potrošnja motora sa pogonom na plin nešto veća, ukupni trošak goriva po kilometru je niži za 30 odsto u odnosu na benzinski motor a do čak 8,0 odsto u odnosu na dizel motor.

Vozilo se može pokretati na benzinski ili plinski pogon. Vozilo uz oba napunjena rezervoara može da pređe više od 1.000 km.  Uz to, vozila sa plinskim pogonom mogu da pristupe podzemnim garažama zahvaljujući ugrađenim sigurnosnim karakteristikama (zaštitni ventil, nepovratni ventil i ograničeno punjenje rezervoara do najviše 80 odsto).

Pročitajte još: Nova "kija rio" će prepoznavati pešake i bicikliste (FOTO/VIDEO)

Uradnja plinskog pogona u automobil se obavlja se direktno u fabrici. Benzinski motor je od početka konstruisan tako da omogući pogon na plin. Dodatni rezervoar za plin je izrađen od čvrstog čelika i ugrađen na mesto rezervnog točka kako ne bi dolazio u kontakt sa rezervoarom za benzin. Nepovratni ventil, ograničeno punjenje rezervoara do najviše 80 odsto, ograničenje protoka goriva, solenoidni ventil i sigurnosni ventil upotpunjuju tehnički sistem.

Pročitajte još: Sa samo 96 DINARA ovim autom možete da pređete 452 KILOMETARA! (Foto)

Gotovo 15 miliona vozila u Evropskoj uniji ima plinski pogon, dok je takvih vozila u svetu 26 miliona.
Narudžbine za novi "klio TCe 100 LPG" primaju se od 1. juna, a početna xcena je 13.990 evra.

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.