· · Komentara: 0
Test

Ovaj auto pamti reči, pokrete, dodire...Neki put nije loše ni kad vam “zaigra mečka“ (Foto)

Navozali smo se ali i ispričali sa novim „mercedes – bencom GLC“ vrednim tačno 67,429,20 evra

mercedes-glc-22.jpg

Plašimo se promaje ali i one stare kletve „zaigraće mečka i pred tvojom kućom“.

Za promaju i njene štetne posledice koje izaziva u Srbalja nema usaglašenih mišljenja, ni doktora ali kletva sa „mečkom ispred kuće “ sasvim sigurno pada u vodu ako vam „zaigra“ najnoviji model SUV iz Štutgarta „mercedes -benc GLC“ , kojeg smo imali na kraćem testu zahvaljujući drugarima iz „Star importa“ koji su nam omogućili da se ponovo podsetimo zašto je Dženis Džoplin pevala baš o automobilu sa čuvenim trokrakim znakom na haubi.

Kad dugo vremena provedete za volanom kažete „siti smo se navozali“, ali u ovom slučaju kažete „i napričali“.

Naime, „Mercedes“ je u ovom modelu instalirao najnoviju generaciju MBUX (Mercedes-Benz User Experience) – jednostavno uđete u automobil, startujete moćnu mašinu (u ovom našem motor 220 D sa 170 KS) i kažete „Hej Mercedes“. Javi vam se ljubazni ženski glas i upita kako može da vam pomogne.

A vi, onako zavaljeni u luksuznom enterijeru, sa sedištima koja vas masiraju, greju, hlade, sa mnogo sistema koji vam olakšavaju vožnju i čine je mnogo bezbednijom, počnete d izvoljevate: Zovi mi ovog, zovi onog, vodi me tamo (navigacija), onamo, kakva je vremenska prognoza, koliko je sati, koja je najbliža benzinska pumpa, restoran, koliko imam goriva još...?

Pročitajte još: Sasvim drugačije od onog na šta smo navikli: "Nisan arija koncept" dočarava blisku automobilsku budućnost (Foto/Video)

„Pozovi moju mamu“ - izlete mi komanda u jednom trenu.

- Nažalost nisam imala čast da upoznam vašu mamu!

Ceo sistem je podešen tako da vam pamti ne samo reči već i pokrete, dodire. Sve se prilagođava vama i vašem načinu vožnje.

Kokpit ovog vozila je po prvi put opremljen ekranom visoke rezolucije osetljivim na dodir dijagonale 17,78 cm koji u kombinaciji sa ekranom od 13,97 cm koji se mogu lako prilagoditi svim vašim željama i potrebama. Ima tu i dosta dugmića i tač ped na središnjoj konzoli ako vas baš mrzi da ćaskate sa „damom“.

Vožnja ovog „terenca“ je kao da se nalazite na nekom letećem ćilimu. Ne osećate ni neravnine na našim džadama, a to je već, priznaćete zavidno dostignuće. I to zahvaljujući vazdušnom vešanju „air body control“ koje u hiljaditom deliću sekunde registruje svaku neravninu na putu i gotovo je u potpunosti izravna. Ne samo da „pegla“ neravnine već ovaj sistem i u krivinama ispravlja vaše greške, kad vozite brže - on spusti vozilo, baš kao i kad hoćete da utovarite nešto u gepek kada spusti tovarnu ivicu za četiri centimetra.

Precizan volan, sve komande i na njemu, neverovatan audio sistem (Burmester), automatska klima, vrhunski motor i automatski menjač sa devet brzina (ima i polugice za menjanje brzina na volanu), obilje snage, elastičnosti – i potrošnja kao da vozite neki gradski automobilčić a ne ovakvu aždaju – oko pet litara dizela na 100 km!

Pritiskom na dugme lako „širite vidike“ jer se otvara panoramski krov koji još više doprinosi želji da se vozite i vozite u ovom autu.

Naravno, ova „mečka“ ume i da čita saobraćajne znake, da vas uparkira i bočno i koso, i unazad, zna da prepozna neopreznog pešaka i zakoči na vreme, da pazi, da ne izađete iz željene kolovozne trake, da drži odstojanje između vozila (adaptivni tempomat), da vidi i vozila koja dolaze „iz mrtvog ugla“…

Da zapamti položaj sedišta koji volite, da sam zatvori vrata gepeka…

Još jedna zvezda  iz štutgardske fabrike snova.

TEHNIČKI PODACI

  • Dužina: 4.656 mm
  • Širina: 1.890 mm
  • Visina: 1.639 mm
  • Međuosovinsko rastojanje: 2,873 mm
  • Masa: 1.770 kg.
  • Ptrljažnik: 550 lit.
  • Motor: 220 D
  • Radna zapremina: 2.143 ccm
  • Snaga: 170 KS
  • Obrtni moment: 400 nm
  • 0-100 km//č: 8,3 sek.
  • Maksimalna brzina: 210 km/č
  • Grad: 5,5
  • Van grada: 4,8
  • Kombinovano: 5,0 lit.
  • Emisija CO2: 129 gr/km
  • Rezervoar: 56 lit.

Foto:P.Živković

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.