· · Komentara: 0
Personalizacija

Jedan od direktora "Renoa" pored automobila ima još jednu STRAST: Stalno ih nosi, a broj se neprestano menja (Foto)

Kako je Lorens van den Aker postao čuven ne samo po automobilima već i po sportskoj obući

RA-5.jpg
Foto: Promo

Lorens van den Aker, direktor "Renoovog" odeljenja za dizajn, osim po konceptnim automobilima izuzetno promišljenog dizajna, poznat je i po zavodljivosti koju je udahnuo svojim modelima. Na društvenim mrežama je stekao brojne pratioce zahvaljujući svojim patikama. I to ne bez razloga – svaki konceptni automobil i novi serijski automobil su popraćeni odgovarajućim parom patika!

I to tako da su s vremenom patike postale njegov zaštitni znak, odraz njegove ličnosti. 
Zašto je Lorens van den Aker odlučio da nosi patike? Zašto je personalizacija odjednom tako važna?

- Mislim da se radi o suštinski ljudskoj potrebi. Lakše se prilagođavamo onome što je poželjno kada to možemo da prilagodimo svojim idejama. A to je ključna karakteristika personalizacije. - kaže Aker.

Ovaj fenomen je još izraženiji među dizajnerima jer se od njih očekuje da daju svoj lični pečat, a da bi u tome uspeli, moraju pre svega da stvore vlastiti izražaj. Patike su bile način da izrazim svoju pomalo sportsku osobenost. Takođe su i uočljiv komad garderobe sa kojim se možete lako igrati. 

Pročitajte još: Budite princeza i ponesite haljinu kao Kejt Midlton (Foto)

Glavna misija dizajnera jeste da učini život lepšim. Naravno, počevši od boja koje moraju da zrače privlačnošću. Boje su jedan od zaštitnih znakova , stoga ih kombinujemo na različite načine kako bi učinili ulice još šarenijima. Obično težimo ka toplim i vedrim bojama.  Karoserija je dizajnirana tako da svetlost igra važnu ulogu. Inspirišu nas novi trendovi, posebno iz sveta mode. 
Patike i automobili imaju više toga zajedničkoga nego što se na oko čini. Đon se može uporediti sa segmentom vozila (gradski automobil, terenac itd.), gornji deo patike sa karoserijom, dok su pertle potpis obuće, kao što je i prednja maska potpis automobila.

Postoji prirodna veza između automobila i patika. LJudi često govore o uticaju arhitekture na vozila, ali veza između vozila i obuće još je uža. Na primer, obuća i automobili na isti način poprimaju obeležje marke. Mada naizgled jednostavan predmet, obuća može da otkrije mnogo toga. Obično se kaže kako na osnovu nečijeg sata i cipela možemo mnogo da saznamo o osobi koja ih nosi.

Koliko pari patika imate?

- Teško je reći – taj broj se neprestano menja! Na fotografijama sa događanja" L’Atelier Reno" ćete uočiti oko 12 pari, iako ih imam najmanje 20. Nosim ih svakodnevno. Patike je važno nositi isto kao što je i automobil važno voziti.

Kada biste mogli da dizajnirate patike ispočetka, kako bi izgledale?

- Želeo bih da dizajniram mnogo napredniji model patika. Jednostavne i udobne, ali od naprednijih materijala. Recimo od savitljivog metala, izrađene uz pomoć tehnologije 3D štampanja. Mogle bi to da budu „pametne patike”, zašto da ne.

LJudi često govore kako "Renoovi" modeli deluju živo i unose vedrinu. Ako želite da patike učinite življim, dovoljno je da se poigrate sa svetlom, tehnologijama i pokretom. Hodanje će na taj način biti još veći užitak za čula. Takođe, želeo bih da izradim potpuno razgradive patike. Ili da stvorim obuću koja neće moći da se pocepa ili iznosi, koja će grejati i hladiti stopala u zavisnosti od godišnjeg doba.

Koje patike najradije nosite?

- One koje me podsećaju na početak moje avanture u" Renou": "Adidas" patike dizajnirane za" DeZir". Konceptni automobil "DeZir" i "klio 4" uvek će imati posebno mesto jer su označili početak moje karijere u "Renou". U njih sam uložio svoje srce i dušu, a oni su zauzvrat pokazali sve ono što će tek doći. Slično kao i prva ljubav, takvo se iskustvo ne zaboravlja.

Nekoliko reči o sledećem modelu patika?

Pripremamo novi model u saradnji sa "Le kok sportifom". Pripremite se za iznenađenje koje stiže za nekoliko meseci. Mogu vam samo otkriti da će biti žute...

Foto:Promo

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.