· · Коментара: 0
Напредак

Да ли знате шта се дешава када успорите или закочите у новом "Опелу"?

Нови "опел виваро" комби са електричним мотором обрадовао све којима је стало до чувања природе

Opel-Vivaro-naslovna.jpg
Фото:"Опел"

Време је да са наших улица нестану комби возила иза којих се вије црни дим. Дизелаши, па још ако су и времешни попут већине на нашим друмовима, знатно доприносе загађењу ваздуха (подаци СЗО кажу да у Србији годишње око 6.500 људи умру због лошег ваздуха), неекономични су, што утиче и на цену робе, небезбедни.

Прочитаје још: Како да, кад пазарите половњак, не купите "мачку у џаку"?

Држава је субвенционисањем куповине електричних и хибридних возила начинила први корак у стварању услова да се и наш возни парк полако замени еколошки прихватљивијим возилима.
Једно од мноштва нових који стижу и на наше тржиште је и "Опелов" комби, познати "виваро" који је сада доступан и у електричној верзији.

Фото:"Опел"

Опремљен електромотором, без емисије штетних гасаова, крцат најсавременијом технологијом која олакшава свакодневни посао возачу, је и неупородиво безбеднији. Овај аутомобил поседује унапређен регенеративни систем кочења, па тако када год успорите, прикочите, возило ту енергију усмерава у батерију чиме се продужава максимални домет.

Возило је "крцат" најсавременијом технологијом.

- Као прво електрично лако комерцијално возило (ЛЦВ) које је ушло у "Ван-Д" тржишни сегмент средњих комбија и који има домет са једним пуњењем до 330 километара, нови "виваро-е поставља стандарде за лаку употребу, поузданост и професионалност - каже извршни директор Опела Михаел Лошелер.

Прочитајте још: Тројка из Штутгарта весник новог електричног пролећа (Фото)

"Виваро-е" има носивост од 1.275 кг,а верзија "карго С" има 1.405 килограма. Е-ван је такође једино електрификовано возило које нуди опциони прикључак за приколицу који омогуц́ава максимални вучни капацитет од 1.000 кг.

Купци могу да бирају између две верзије литијум-јонске батерије, у зависности  од тога за шта им возило треба: са 75 кWх за домет до 330 км или, за оне који прелазе мање километара дневно, са 50 кWх и дометом до 230 км. Пошто су батерије планиране од самог почетка производње "вивара", оне су смештене испод теретног дела тако да не заузимају пуно места. 

Фото:"Опел"

Максимална снага је 136 КС уз 260 Нм обртног момента. Електронски регулисана максимална брзина од 130 км/х омогућава велику брзину на аутопуту, истовремено чувајући електрични домет. Рекосмо, знатно је унапређен и регенеративни систем кочења, па тако када год успорите, прикочите, возило ту енергију усмерава у батерију чиме се продужава максимални домет.

Кочење продужава максималан домет.

"Виваро-е је једноставан за пуњење колико и за употребу. Преко зидне кутије, брзог пуњача или из кућне утичнице.
Кориштењем јавне станице за пуњење од 100  кW, пуњење батерије од 50 кWх до 80 одсто стања напуњености траје око 30 минута (око 45 минута за батерију од 75 кWх).

Фото:"Опел"

"Опел" нуди уграђене пуњаче који осигуравају да је време пуњења што краће и да батерија (покривена осмогодишњом / 160.000 км гаранцијом) има дуг радни век.  Захваљујући функцијама е-даљинског управљања „Опел конект“, купци могу помоц́у својих паметних телефона да провере стање напуњености и времена пуњења.

Поред тога, „Опел конект“ се крецће од е-позива и кварова до бројних других сервиса, попут статуса возила и информација. "Лајв" навигација пружа информације о саобрац́ају на мрежи у реалном времену.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.