· · Коментара: 0
Светска премијера

Са овим електромобилом моћи ћете да одете из Београда до Ниша и назад БЕЗ ДОПУНЕ батерије

"Нисан" представио свој електрични кросовер "арију" крцату најновијим техничким решењима

1594811935_nisan-arija-naslovna.jpg
Фото:Нисан"

Због пандемије "короне" скоро све светске премијере аутомобила се обављају "онлајн". Тако је и "Нисан" из Јокохаме у Јапану, свету представио свој нови адут електрични кросовер јако лепог имена "арија"!

И аутомобил је складан, не претерано футуристички, наравно, снабдевен бројним системима за безбедност, асистенцију возачу, уз бројне могућности конекције са смартфонима. Уосталом, сада је врло тешко наћи аутомобил који све то нема. А "Нисан" је одувек познат по томе што је био пионир у многим областима. Да ли треба подсетити да је "нисан лиф" први аутомобил на струју који је понео титулу "Аутомобил године".

Фото:"Нисан"

Овај кросовер ће се продавати у Јапану и САД. Затим, вероватно следеће године стиже и у Европу.
Тако ће бити понуђене и бројне верзиоје прилагођене специфичностима тржишта.

Прочитајте још:Слажете ли се? Одлучено која је боја аутомобила најомиљенија

Основна верзија са погоном на задње точкове, уз батерију од 65 киловат-часова има 215 КС, 300 нм обртног момента, максимално ограничену брзину на 160 км на час и убрзање до стотке за 7,5 секунди.

Аутономија је око 450 километара што није довољно да на пример из Београда стигнете до Ниша и назад (око 240 км у једном правцу), али је зато ту нешто снажнија верзија, са јачом батеријом од 87 киловат-часова, која има скоро исте перформансе (једини због тежине батерије спринта за 7,6 секунди до стотке) али има домет од 500 километара! До Ниша и назад до Београда без пуњења!

Фото:Нисан"

Али, ово се односи само на верзије са погоном на два точка. Ако пожелите "прави" теренац ту су верзије са погоном на сва четири точка. Са батеријом од 65 киловат-часова до стотке стиже за 5,9 секунди а максимална брзина је 200 километара на час! Али је зато домет скромнији па имате аутономију од 340 километара. Снажнији модел са погоном на све точкове има батерију од  87 киловат-часова, спринта из места до 100 км на час за свега 5,7 секунди уз исту максималну брзину од 200 км на час, Домет је 460 километара. За оне који хоће више ту је верзија 87 КВЧ перформанс која спринта за 5,1 секунду до стотке, стиже веома брзо до максималних 200 км на час, али има домет од свега 400 км на час.

Прочитајте још: Монтирање летњих и зимских гума постаје ПРОШЛОСТ

И "арија" може да се пуни на суперпуњачима, кућним утичницама и "зидним пуњачима". Од тога и зависи време пуњења.

Дужина возила је 4.595 мм, ширина је 1.850 мм, висина 1.660 мм. Међуосовинско растојање је 2.755 мм. Пртљажник има 468, односно 408 литара у зависности да ли се ради о моделу са погоном само на два или све точкове.

Цена основног модела у јапану и САД биће око 45.000 долара.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.