· · Коментара: 0
Плаг-ин

„Шкодин“ спортиста са хибридним погоном има ергелу од 245 „коња“ (Фото)

„Октавија РС иВ“ из места до 100 км/ч стиже за само 7,3 секунди и има максималну брзину од 225 км/ч

skoda-oktavija-rs-iV-2.jpg
Фото:Шкода

Чешки аутомобилски гигант помера границе. Сада је по први пут представљен модел из „РС“ породице са хибридним плаг-ин погоном. Нова „шкода октавија РС иВ“ има бензински мотор од 1,4 литра запремине „ТСИ“ и 85-киловатни електрични агрегат који заједно развијају сјајних 245 КС.

Максималан обртни момент износи 400 Нм и преноси се на предње точкове преко шестостепеног ДСГ мењача. Емисија ЦО2 је око 30 г/км у "WЛТП" циклусу, што значи да је већ у складу са новим, строжијим стандардом емисије ЕУ6д за сва новорегистрована возила у ЕУ, који ће ступити на снагу од 1. јануара 2021.

Фото:Шкода

Литијум-јонска батерија високог напона има капацитет од 37 Ах, што је једнако 13 кWх, чиме аутомобил добија потпуно електрични домет до 60 км у "WлЛТП" циклусу, Обртни момент износи 330 Нм.

У Спорт моду, који омогућава возачу да користи пуну снагу аутомобила овај аутомобил убрзава од 0 до 100 км/ч за само 7.3 секунди. Његова максимална брзина износи 225 км/ч. Прогресивно управљање које долази као стандард и динамично прилагођавање спортске суспензије које је типично за РС зависи од стила вожње.

Прочитајте још: Нови „хјундаи и10“ стиже у Србију овенчан признањима

-  Увођењем овог модела отварамо ново поглавље успешне приче наших РС модела. Користимо плуг-ин хибрид погон у најнапреднијем спортском моделу по први пут. То повећава перформансе и смањује потрошњу горива, као и емисију ЦО2 – каже Кристијан Штрубе, члан „Шкода“ борда за технолошки развој.

Чешки произвођач аутомобила има у понуди за нови модел „октавије“ још три електрификоване верзије. „Октавија иВ“ је плуг-ин хибрид који испоручује 204 КС, две „е-ТЕЦ“ верзије производе 110 КС и 150 КС и користе по први пут у бренду „Шкода“ такозвану милд хибрид технологију.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.