· · Коментара: 0
ТЕСТ "НОВОСТИ"

"Кија Xceed" - кросовер нове генерације

На први поглед јасно је да је дизајн и даље један од најјачих адута "Кије".Атрактивни "кросовер" са почетном ценом од 17.490 евра комбинује практичност спортског теренца са управљивошћу хечбека.

KIA-XCeed-1002-202004.jpg
Фото.Зоран Јовановић

Најновији адут јужнокорејског гиганта, у сегменту кросовера, малих градских СУВ возила је "хceed" ("икс сид") који је недавно дошао и на наше тржиште.

Наравно "Новости" су међу првима имале прилику да на вишедневном тесту виде шта је "Кија" изнедрила из своје мајсторске радионице.

Прочитајте још: Хјундаи против короне: Нема Сајма аутомобила, па новитете представљају „онлајн“

На први поглед јасно је да је дизајн и даље један од најјачих адута "Кије".Атрактивни "кросовер" са почетном ценом од 17.490 евра комбинује практичност спортског теренца са управљивошћу хечбека.

Возило на нашем тесту под хаубом је имало мотор од 1,0 литара радне запремине са три цилиндра који уз помоћ мануелног мењача испоручује сјајних 120 КС.Пакет опреме "екс-флоу" је други, средњи у рангу и за ту разлику купац треба да доплати до 19.590 евра колико кошта овај лепотан на точковима.

Прочитајте још: Никад виђено до сада: Нова "шкода октавија" већа и боља него икад (Фото)

За тај новац, уз савремени, еколошки и економични мотор, добија се обиље опреме.Ту су бројни ваздушни јастуци,предњи и задњи, бочне ваздушне завесице."Кија" је и у овом аутомобилу инсталирала бројне системе који доприносе већој безбедности путника.Наравно ту су и аутоматски клима уређај, бројни системи који помажу возачу али и омо0гућавају комфорнију вожњу.

Како се , уосталом сада и очекује од возила ове класе, мноштво сензора, камера олакшава свакодневну употребу од оних за детекцију кише до помоћи при паркирању,уочавања возила која долазе из мртвог угла.

Прочитајте још: Постоје три начина за пуњење електромобила

Јасно да се сада без великог "тач-скрин" екрана и обиља инфиормација на њему, такозване конекције, са смартфоном, интернетом, ново возило и не може наћи у све жешћој, тржишној утакмици.

Све то има ова "кија" а и додатни, или, можда је прецизније рећи већ легендарни бенефит - гаранцију од седам година.

ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ

  • ДУЖИНА: 4.395 мм
  • ШИРИНА: 1.483 ММ
  • ВИСИНА: 1.495 мм
  • МЕЂУОСОВИНСКО РАСТОЈАЊЕ: 2.650 мм
  • МАСА: 1.332 кг
  • ЗАПРЕМИНА ПРТЉАЖНИКА: 426/1.378 лит.

МОТОР: 1.0 Т-ГДИ

  • ВРСТА ГОРИВА: БЕНЗИН
  • РАДНА ЗАПРЕМИНА: 998 ццм
  • БРОЈ ЦИЛИНДАРА: 3
  • МАКСИМАЛНА СНАГА: 120 КС
  • МАКСИМАЛНИ ОБРТНИ МОМЕНТ: 172 нм
  • МАКСИМАЛНА БРЗИНА: 185 км(ч
  • МЕЊАЧ: Мануелни 6 брзина
  • ПОТРОШЊА: Лит./100 км - фабрички подаци
  • ГРАД :6,5
  • ВАН ГРАДА: 4,8
  • КОМБИНОВАНО: 5,4
  • ЕМИСИЈА ЦО2: 124 гр./км
  • ЗАПРЕМИНА РЕЗЕРВОАРА: 50 лит.
Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.