· · Коментара: 0
Опија

За само 17 секунди можете да доживите врхунац у вожњи (Фото/Видео)

"Ламборгини" представио новог "хуракана ЕВО спајдера" са моћном ергелом од 610 "коња"

lamborgini-hurakan-spajder-N1.jpg
Фото:"Ламборгини"

Компанија "Ламборгини" је представила нови "хуракан ЕВО спајдер" са погоном само на задње точкове.
По први пут фабрика снова из Италије, промоцију једног свог модела је урадила виртуелно на свом официјелном сајту.

Прочитаје још: Како да, кад пазарите половњак, не купите "мачку у џаку"?

Нови модел има мотор од 10 цилиндара, у В распореду, као и специјално развијен систем "Перфоманс трекшн контрол" (П-ТЦС) и склопиви кров који омогућава да, уз ветар у коси, уживате у невероватном звуку који производи "оркестар" испод хаубе, који чини "ергела" од 610 "коња"  који уз обртни момент од 560 нм омогућавају овом прелепом возилу да из места до "стотке" стигне за 3,5 секунди уз максималну брзину од 324 киломеатра на час!

Фото:"Ламборгини"

- Овај аутомобил удвостручује уживање возача омогућујући му неспутано возачко искуство - каже Стефано Доменикали, председник и извршни директор "Аутомобила Ламборгини"

Погон на задње точкове уз минимални утицај електронике, даје тај чудесни осећај слободе који само вожња са отвореним кровом може да пружи.

Прочитајте још: Кад ти "Ферари" није добар направиш свој ауто снова (Фото)

Овај супераутомобил је направљен од карбона и алуминијума, тежак је свега 1.509 килограма што даје феноменалан однос од 2,47 килограма по једној "коњској снази".Фелне су, у стандарду, од 19 инча са "Пирели П зеро" пнеуматицима, а опционално од 20 инча уз које иду и карбон-керамичке кочнице.
 
Мекани кров се може спустити, односно подићи, до брзине од 50 километара на час и то за свега 17 секунди!
Унутрашњост одузима дах. Спортска седишта, мултифумкционални волан и нови ХМИ "тач-скрин" екран од 8,4 инча који је наравно, део инфотејтмент система компатибилног и са смартфонима, интернет приступом...
Мекани кров се спушта и подиже за 17 секунди!
Први срећници ће сести за команде овог лепотана већ овог лета, а "Ламборгини" је на свом официјелном сајту објавио и цене. Тако ће у Европи овај аутомобил, без пореза, коштати 175.838 евра, у Великој Британији 151.100 фунти, у САД 229.428 долара, у Кини 2.794.000 јуана и у Јапану 26.539.635 јена!
  • Технички подаци
  • Мотор: "Ламборгини В10"
  • Запремина:5.204 ццм
  • Максимална снага:610 КС
  • Максимални обртни момент:560 нм
  • Мењач: 7-степени ЛДФ са двоструким квачилом
  • 0-100 км/ч:3,5 сек.
  • 0-200 км/ч:9,6 сек.
  • 100-0 км/ч:32,2 метра
  • Дужина:4.520 мм
  • Ширина: 2.236 мм
  • Висина:1.180 мм
  • Међуосовинско растојање:2.620 мм
  • Маса:1.509 кг
  • Пртљажник:100 литара
  • Резервоар:83 лит.
  • Потрошња: 13,9 литара на 100 км
  • ЦО2:335 гр./км
Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.